<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 hei.. så at du er fra kolbotn og skal flytte til mortensrud.. litt moro, for jeg er egentlig fra kolbotn selv og har flyttet til bjørndal:) vi kunne jo kanskje tatt noen trille turer sammen? hvor gammel er gutten din? min datter er 3uker gammel
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hei:) hehe... morro, jeg vokste opp på hauketo...hehe i borettslaget ved siden av bjørndal omtrent:) jepp vi får ta en trilletur:) gutten min er ni mnd allerede.. tiden flyr!!! hvor gammel er du??
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 jeg er 20:) 86-modell så blir snart 21... Alt bra med deg og den lille?? savner å ha en liten baby;) Henrik vokser så altfor fort... Store planer i sommer da?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 er 86 modell selv:) hadde bursdag 4 juli så har akkurat blitt 21. ja her er alt bra, hun er litt forkjølet da.. får så vondt av hun når hun er så tett.. kan tenke meg tiden hvor de er så små går veldig fort! nei..vi skal bare ta det rolig hjemme i sommer. skal dere på noe ferie?
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 nei blir nok ingen stor ferie... vi flytter snart så går nok med litt tid til det;) husker Henrik var ganske tett da han var så liten også... på babyshop har de noe som heter "nesefrida" som er helt super for å klarne opp i de små nesene;)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 åå.. supert da skal jeg dra å kjøpe det med en gang! så at du også skal på treffet i ski.. da sees vi jo der:)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 jepp vi sees på fredag:) var på ski senteret jeg kjøpte den, babyshopen der;)... gleder meg til å treffe dere og barna deres:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2007 var kjempe koselig å møte deg og gutten din! hadde vært koselig å treffes igjen..
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 ja vi må treffes igjen:) bor jo snart nærmere hverandre da får vi ta noen trilleturer:) datteren din var jo bare så nydelig... vi snakkes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå