Gå til innhold

x`n min er fortsatt intresert i meg...hmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift å har 4 barn. Har det bra sammen med min mann, men den helt store lidenskapen er det vel ikke. Men vi har et trygt å godt forhold. I de siste 6 mnd har x`n min begynt å sende sms å er helt klar på hva det er han vil... Det var jeg som dro fra han for 6 år siden, å han har hatt et forhold i 5 år nå. Det er ikke helt bra mellom dem sier han. Men det som gjør meg litt nervøs nå, er at jeg synes det er pirrende at han vil ha meg igjen...... Å når vi treffes på butikk ol. så går det farlige blikk mellom oss. Han er en meget fin mann, å jeg har begynt å tenke på at jeg kanskje dro fra han litt for fort. Han har fått opp øynene min for han igjen. Sier til meg selv at det får bare være slik, har ikke vært utro eller noe. Men er det riktig å leve resten av livet slik da??? Vil bare ha deres synspunkter på dette jeg.. Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en grunn til at du gikk fra han i utgangspunktet.. Det at du har fått øynene opp for han på nytt.. altså.. du har jo vært tiltrukket av han før, så det er vel ikke så rart om du kan bli det igjen. Men å forlate en mann og 4 barn for han.. Jeg syns ikke det høres ut som en veldig god idé.. Det er et par av mine ekser som jeg kanskje kunne vært utro mot kjæresten min med om jeg hadde fått sjansen, for jeg er til en viss grad tiltrukket av de.. Men jeg vet at jeg aldri kunne blitt sammen med de, for det var grunner til at det ble slutt i utgangspunktet. Nå har jeg ikke noe kontakt med de mer, og de bor kjempelangt unna, og jeg kommer nok aldri til å se de igjen, og det er egentlig like greit. Om du går fra mannen din, blir sammen med han, og finner ut at han ikke var den du vil ha allikevel, så kommer du jo til å angre på det, og siden du har gått fra han en gang før, så mener jeg sjansen er stor for at du vil ønske å gjøre det igjen..

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er naturlig å bli betatt, også forelsket. Men du har et valg hva du vil gjøre med det videre...

Er gresset så mye grønnere på den andre siden?

Tenker at du vet hva du har, men ikke hva du får. Vil du risikere ekteskapet for noe som kan vise seg å være kun en flørt. For alt du vet så er det ikke sikkert x`en er så på deg om du ble singel. Opptatte menn har en tendens til å få panikk da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...