Gå til innhold

Åssen bordkort har/hadde dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

JEg har ikke bilde, for jeg holder på med den nå :) Men jeg kan gjerne sende deg et bilde når de er ferige hvis du er interessert!! VI har kjøpt rødvinsglass på IKEA (15kr for 6 glass). Så skriver vi navnet til gjesten nederst på stetten og knyter en sløyfe rundt stetten til slutt :) VELdig enkelt, ganske billig og det ser ganske pent ut til resten av det vi skal ha på bordet :) Lykke til med tenkinga... JEg holdt på i mange uker før jeg fikk bestemt meg... Er ikke lett å velge, men det blir jo stort sett bra tilslutt :)

Skrevet

Gjorde det enkelt jeg - kjøpte noen nydelige invitasjoner og bordkort i samme stil/serie hos Nordli - enkelt og elegant...

Skrevet

Jeg kjøpte også disse glassene.. Brukte graveringspenn og skrev navnene på glasset. Limte på et hjerte foran navnet og som pynt hadde jeg papphjerter nedi.. Da syntes navnet også ennå bedre :)

Skrevet

Fine tips her =)

Skrevet

Jeg har bestilt crem farget små bokser, kjøpt gull silke båndt til å ha rundt dem.På silke tråden er det festa et lite papir m navnet på. Eska fyller jeg med crem farget (sjokolade)gull farget hjerter(sjokolade), røde hjerter(sjokolade),love hearts,drops inn pakka i papir hvor det står takk for at du er her og dela dagen med oss.Hvite mandler. .....

Håper det blir bra...

Skrevet

vi skal ha telysglass fraikea,skrive navnene på med gullpenn og ha små kubbelys oppi

Skrevet

Vi skal ha fine steiner som vi skal male navnene på med limegrønn.. det er sååå fint.. og sommerlig..

Gjest mammatilenprins
Skrevet

Vi skal ha små telysestaker som vi har hvit sand og telys oppi, også har vi et silkebånd med gullkant hvor jeg skriver navnene med gullpenn.Båndet fester vi med dobbelsidig teip under lysestaken. Blir veldig enkelt og pent:)

Skrevet

vi skrev navnet med gulltusj på eføyblader.

Veeeeeldig billig og fint!!

:o)

Skrevet

Jeg har kjøpt hvite smykkeposer..Sånne gjenneomsiktige.. De skal jeg fylle med lovehearts og har ståltråd rundt oppe som jeg skal ha noen perler på, og så skal navnet stå på avlange pappmerker som festes til ståltråden.. Kanskje litt vanskelig forklart men fikk tipset her: http://www.rettelinjer.no/Pakke%20losninger-filer/pakke1.htm

Skrevet

Når vi skal gifte oss har jeg tenkt å lage risposer i sånn slør stoff og ha bind den med silkesløyfe som jeg skal skrive navnet på.

Har sett bilde av det i en bok å synes de var så pene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...