liljepike med spire:) Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Tiden har vært lang, men nå enderlig kommer jeg:) da kan jeg vel puste lettet ut å nyte svangerskapet og sommeren fullt ut:) Har forresten termin 21 januar.... lykke til alle sammen:)
Lena 74 Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja da er det vel min tur også da )) Har samme termin, 21 januar, hvor skal du føde? Har fått plass på A-hus, var på Aker da jeg føda sønnen min i 2000, og har ikke hørt noe om hvordan ting er på A-hus...
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 er så rart å lese om alle dere som kommer inn her nå,når jeg selv har vært her en stund og snart er på vei videre,for husker så godt den dagen jeg fløtta inn her..var så deiig! nesten som en liten milepæl i svangerskapssammenheng..velkommen forresten:o)
Teltpluggen Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 velkommen velkommen begge to:D Føles som om jeg kom inn hit selv igår.. Har vært her i 4 uker.. 16 uker allerede! Hvor blir tida av?!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Enig med deg Marthe Med Ninjareka!.... Hvor blir tiden av? Velkommen og lykke til videre;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå