Gå til innhold

Kjenne igjen folk på internettforumer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei "venninne" som tydeligvis trives på internettforumer. Hun la ut så mye informasjon om segselv at jeg kjente henne igjen. Når jeg leser innleggene hennes, er jeg en "stadig tilbakevendene faktor", for det dukker opp "jeg har en venninne som...": så får jeg da muligheten til å lese litt om megselv. Ikke mer enn at det framstår som om hun synes de valgene hun tar er adskillig bedre enn min måte å gjøre ting på. Resultatet er jo at jeg ikke vil ha mer med henne å gjøre enn nødvendig, føler ingen behov for å lese om megselv på internett ;)

Har dere hatt slike "aha-opplevelser" på internett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Men de er oppklart og ute av verden =)

Skrevet

Så vittig! Har aldri "funnet" kjente på den måten, men hadde jeg gjort det hadde jeg nok kommet til å more meg over muligheten til å kommentere folks trang til å utlevere seg... Godt det ikke var en bedre venninne enn at du kunne droppe henne, da:)

Skrevet

Jeg kjente igjen en bekjent her inne som jeg ikke visste var her. Det var helt harmløst og hadde ikke noe med meg å gjøre, men ho skreiv noe her inne som ho også hadde skrevet på facebook.

Skrevet

jeg kjendte igjen en her inne nå nylig. hun er fra stedet jeg har vokset opp, er en bekjendt, men er en del aldersforskjell på oss, så vi har aldri vert venniner, men er på en god hei- særlig etter at vi har fått unger på omtrendtlig samme tidspunkt, sår vi gjerne av en prat om vi møtes-

må bare si da, at egentlig synest jeg det har vert litt ubehagelig å oppdage hun, for hun vet ikke at jeg vet hvem hun er, for å si det sånn- tror aldri jeg har svart på noen av innleggene hennes, og vise versa, men har jo lest noe av det hun har skrevet, og da føler jeg meg plutselig litt flue på veggen hennes... for hun "tror" jo hun er anonym ikke sant? men så vet jeg foreksempel ting om henne og hennes familie, som ammeproblemer, o.a. .... så, synest ikke det var så veldig kult å "avsløre" nicket hennes egentlig, selv om hun ikke vet det- har bestemt meg for å ikke si noe til henne heller, ... lurer på om noen vet hvem jeg er...? bortsett fra Dirtsa da, er vennina mi, naboen min, svigerinna mi:)

Skrevet

Jeg har kjent igjen flere. *teller*

5 stk på nybaktmamma.com, 1 stk på doktoronline.no, 2 stk på barnimagen.com, 2 stk på dinbaby.com og 2 stk på snartmamma.com.

Puh...

Har ikke gitt meg til kjenne og sagt fra, men så snoker jeg ikke på dem heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...