Gå til innhold

Hvor ofte fikser dere neglene deres...dvs manikyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar desverre skippertak...men prøver å ta det 1 gang i uka nå på sommeren...?

Hva gjør dere?

Jeg filer og legger ofte på bare gjennomsiktig Trind...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhhh....aldri??

Skrevet

ALDRI!!!

Her bites det for full guffe.....

*rødme*

Skrevet

jeg går hos negldesigner hver 3 uke..

men akkuratt nå har jeg tatt de av siden jeg har fått meg sommerjobb på ett eldresenter. jeg kommer til å sette de på med en gang jeg er ferdig der, har blitt helt avhengig av å ha flotte hender

Skrevet

det ende jeg gjør er att klippe dem vid behov og rense under neglene varje dag,

ser ikke poengen med manikyr,

er ute og leker med barne og da blir neglene bare øddelagte

Skrevet

tja 2 ganger i året..TOPPEN(",)

Kødda jeg er neglbiter så hvis jeg har møter på jobben setter jeg på acryl...smiiler

Skrevet

Siden jeg er en notorisk neglbiter, så har jeg nå endelig tatt meg råd til kunstige negler. Og er veldig fornøyd med disse så langt. Så jeg ordner ingenting selv, smører bare med håndkrem før natten.

Skrevet

Jeg filer og renser negler hver dag, men det er også alt.

Er avhengig av neglefila mi, har så tynne og flisete negler, og får helt noia hvis jeg ikke får filt de med en gang de fliser seg opp.

Skrevet

Tja, jeg finner frem neglesaksa av og til når neglene blir for lange. Og vips så var jeg ferdig med det :o)

Skrevet

Fikk akryl for 3 uker siden, må etterfylle nå som kjendiser er på vei inn i livet mitt. Natta frøken sjaman! :)

Skrevet

Filer vel nesten hver dag tror jeg, smører med håndkrem og lakker når jeg gidder. Har lange pene negler naturlig:-)

Skrevet

Klypper neglene innimellom bare... Hater å ha lange negler. Men jeg er avhengig av Vaselin Intensive Care Lotion, den rosa...

Skrevet

Ca en gang i uka filer jeg neglene litt hvis de er blitt flisete. Det er sjelden jeg har på noe neglelakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...