Gå til innhold

Hvor mye sover deres som er rundt 1 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er akkurat 12 mnd og sover ca 2 timer på dagen fordelt på 2 lurer og ca 10 timers natt.. Føler jeg heller skulle hatt lengre natt kanskje.. Eller bør jeg være fornøyd?

Hvordan ser deres dag/natt ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

thomas er 1år og sover ca 13-14timer på natta og 1-2 timer på dagen fordelt på 1 lur. er vel veldig inviduelt

Skrevet

hei.

han har pleid å ha to lurer, men har bare en nå om vi ikke er ute å kjører eks tidlig og litt sent slik han sovner to ganger i bilen. er vi hjemme i vanlig rutine så sover han fra 12-13.30 og sover ca 12 timer natt. men sovner ikke lenger kl 19 som før, snarere kl 20. alt fra 19.30 til 20.30. men han våkner en gang på natt- ammer og sover til morges. får av og til amming da og og sover videre eller så får han tytten og sover videre. våknet kl 9 i dag tidlig så det er herlig. når han hadde to kviler på dagtid så våknet han mer om natta og tidligere om morgenen. er ikke syten på dagen heller, men viser han er trett kl 12.

Skrevet

Hun er 1 år om 2 uker.. hun sover 1-1,5 timer for dagen. Og 11-12 timer på natten..

Skrevet

Ett år og en uke... Hun sover ca. 11-12 timer om natten og 1-2 timers lur om dagen (én lur).

Skrevet

1 år om 6 dager og sover slik: 12-13 timer natt og mellom 2 og 3 timer på dagen (fordelt på 1 eller 2 lurer)

Skrevet

Fornøyd og fornøyd, he he, er vel bare å akseptere situasjonen :-p.

Jenta mi er 13 mnd og sover 2 timer på dagen (1 dupp), samt ca 11 om natta. Litt mer eller mindre i perioder, men sånn ca.

Skrevet

Mini på 13 mnd sover 1,5 t formiddagslur, og vanligvis 12 timer om natten (fra sju til sju), men flesker noen ganger til med en ekstra time om natta, og av og til en liten halvtime på ettermiddagen (men det blir sjeldnere og sjeldnere).

Skrevet

14 mnd og sover 10-12 timer om natta og 1-1/2 time på dagen. Gjennomsnittelig 12 timer i døgnet vil jeg tro.

Skrevet

tassen er 13mndr og sover ca 12timer på natta og 1lur på 30min på dagen.. det har han gjordt sida ha nvar nyfødt..

våkner noen ganger på nattam da!

Skrevet

10-12 timer på natt

0-3 timer sammenhengende på formiddag

Skrevet

Julie sover maks 1 time på dagen og ca 12 timer om natta, stort sett i strekk. Hun har trappet ned selv og den timen har hun sovet siden hun var 9 mnd. Hun ble ett år 4 juli. Før det kunne hun sove opptil 3 timer på dagen, og rundt 10 timer om natta.

Skrevet

Min Jente er 1 år og 3 dager hun sover 3 timer på dagen fordelt på 2 lurer. Og 12-13 timer på natten.

Skrevet

Jenta mi er snart 14mnd og sover ca 12 timer på natta og 2-3 timer på dagen fordelt på 2 lurer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...