Northernlights Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Not a good match... Jepp.Sånn var det,gitt ;o)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Godt det ikke bare er jeg som sliter :-)
Northernlights Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Forrige svigermor er en engel av ei dame. Elsker henne =) Ok, GLAD i,heter det vel! Sweetheart av ei dame. Denne her....ohwell...skal ikke bo sammen med henne,nei!! Nå må jeg gå. Måtte bare si dette til noen damer,ja ;o)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 hmmm... Mener å ha lest innlegg fra deg hvor du er litt bestyrtet over at mange av oss her inne har et så dårlig forhold til svigers...? ;-) Velkommen i gjengen! :-) Alle kan ta feil! :-)
Northernlights Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 Jeg mener man må prøve så langt det går å holde fred,ja. Det står jeg for. =) Men her tok det litt av. Vi er på ferie,og er under samme tak som dem, og her er det liksom hennes hjemmebane.Og det ble litt styr rundt en viss situasjon. Hun satt og ba om unnskyldning opp og ned i mente...men jeg vet at å bo sammen med henne, det går ikke. Da bor jeg heller på motell til de flytter ut. Jeg savner gammelsvigermora mi veldig,og har ikke noe problemer med å innrømme at hun er mye bedre enn denne her. Men hun er litt syk i hodet sitt fra dementia, og er skikkelig vanskelig til tider. Prøver å tie stille, men ikke alltid så lett,nei. Hun fødte mannen min, og for det er jeg takknemlig =) Men ellers...vi blir nok aldri de aller beste venner, jeg og hun. Jeg synes ellers at det faktisk er mange som syter mye over små ting når det gjelder svigermor. Det er ikke det at man absolutt trenger å være så nære venner, men respekt kan man gjerne vise. Jeg var ikke den som startet dette her som skjedde i forb med at jeg skrev dette her (orker ikke gå i detaljer, men det var ingen "liten ting"...tror meg..uff,for ei dame!) ;o) At ei svigermor gir "dårlige" gaver til jul, men ellers er snill; det er en liten ting,synes jeg. At ei svigermor beskylder deg på det groveste, og du vet det ikke er sant, det blir noe helt annet. Svigerfar er derimot en gullklump =) Han og jeg kunne gjerne levd under samme tak, uten problem. Roet seg nå, heldigvis ;o)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Melder meg inn... Blir hele tiden minnet på hvordan min forgjenger var (svigermor tok min manns skilsmisse ganske hardt) både av svigermor og hennes mor igjen. Klarer nok aldri å leve opp til deres krav/forventninger nei.. Ikke det at jeg vil det da.. (Eller som mannen min sier; det er en grunn til at jeg er gift med deg...)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Trykka visst litt feil jeg, så innlegget mitt kom midt i.... Anyway, you get the point...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå