Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere kloke nåmå jeg ha litt hjelp igjen. Hadde en ma 10. juni og 14 dager etterpå begynte jeg med crinone og albyl-e etter som jeg mener at jeg hadde eggløsning da. Har alltid vært veldig akkurat der. I da er jeg 4+0 uker og lurer på om når en eventuell cb test vil slå ut. Vet selvfølgelig ikke om det er håp så snart igjen men vi håper jo på å bli gravide igjen hysterisk fort, Erendel kvalm stinn og oppblåst i magen ømme bryster osv. Kan selvfølgelig være innbildning men håper til det motsatte er bevist. Takk skal dere ha hilsen viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei viny!

Vet ikke helt om jeg kan svare så veldig klokt på dette, men prøver likevel...

Svangerskapshormonene kan sitte i kroppen i mange uker etter en ma/sa, så det er ingen automatikk i at du kommer rett inn i vanlig syklus -.desverre. (Jeg har erfart alt fra å være i normal gjenge igjen fra dag, en til å være uregelmessig og "unormal" i flere måneder etterpå...) MEN, når det er sagt - er det mange som mener at man er ekstra fruktbar etter en ma/sa, fordi man har svangerskapshormoner i kroppen - så det er ikke så lett å vite når en cb vil slå ut - eneste rådet jeg kan gi er å ta en test . Blir den negativ vet du iallefall at alle svangerskapshormonene er ute av kroppen - og hvis den er positiv, ville jeg tatt kontakt med lege for sikkerhetsskyld=)

Håper du blir raskt gravid igjen=) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...