viny Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei alle dere kloke nåmå jeg ha litt hjelp igjen. Hadde en ma 10. juni og 14 dager etterpå begynte jeg med crinone og albyl-e etter som jeg mener at jeg hadde eggløsning da. Har alltid vært veldig akkurat der. I da er jeg 4+0 uker og lurer på om når en eventuell cb test vil slå ut. Vet selvfølgelig ikke om det er håp så snart igjen men vi håper jo på å bli gravide igjen hysterisk fort, Erendel kvalm stinn og oppblåst i magen ømme bryster osv. Kan selvfølgelig være innbildning men håper til det motsatte er bevist. Takk skal dere ha hilsen viny
evigoptimist Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hei viny! Vet ikke helt om jeg kan svare så veldig klokt på dette, men prøver likevel... Svangerskapshormonene kan sitte i kroppen i mange uker etter en ma/sa, så det er ingen automatikk i at du kommer rett inn i vanlig syklus -.desverre. (Jeg har erfart alt fra å være i normal gjenge igjen fra dag, en til å være uregelmessig og "unormal" i flere måneder etterpå...) MEN, når det er sagt - er det mange som mener at man er ekstra fruktbar etter en ma/sa, fordi man har svangerskapshormoner i kroppen - så det er ikke så lett å vite når en cb vil slå ut - eneste rådet jeg kan gi er å ta en test . Blir den negativ vet du iallefall at alle svangerskapshormonene er ute av kroppen - og hvis den er positiv, ville jeg tatt kontakt med lege for sikkerhetsskyld=) Håper du blir raskt gravid igjen=) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå