♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har skapet mitt FULLT i kremer; Dagkrem, nattkrem, øyekrem, halskrem, pigmentkrem, kremmaske, sminkefjerner, rensekrem ++++++++++ Har man egentlig bruk for alt dette?? Min mormor brukte såpe og vann og smurte seg med Oil of Ulay, og dett var dett. Hun hadde fin hud hun mens jeg derimot har fet/tørr/grov og litt kvisete hud (
Monajenten Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har aldri brukt noe kremer (utenom sminkefjerner), heller ikke pudder, foundation osv. Jeg har veldig fin hud, aldri hatt f.eks. en kvise.
våken_om_natta Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vasker meg med lactasyd og smører meg med bodybutter fra BodyShop. Ferdig med det. Fungerer helt fint for meg. Har ikke tid, ork eller råd til masse dyre greier...
♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Andre som har porselenshud bare fordi dere ikke smører dere inn med alt mulig rart ??
AneB Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Jeg smører meg med alt mulig rart og har fått porselenshud etter at jeg begynte med det. Tidligere hadde jeg noe uren hud med sorte prikker og store kviser innimellom. Aldri nå lenger. Så jeg tror ikke at det bare er humbug
♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Kan jeg spørre deg om hva slags produkter du bruker?? )
AneB Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Bruker kun fra Mary Kay. Stort sett all sminken er derfra også. Er utrolig fornøyd. Det er dyrt, men ganske drøye produkter som varer lenge.
♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 Aldri hørt om det merket. Hvor får jeg tak i det da? Tusen takk for svar forressten )
AneB Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Er det som er noe drit, det selges ikke over disk, bare av "frittstående hudpleiekonsulenter" som det så fint heter. Så jeg er fast kunde hos en sånn en. Er helt supert, de kommer hjem å leverer produktene på døren til kundene Omtrent på samme måte som oriflame hvis du kjenner det merket? Hvor i landet bor du?
♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2007 Har vært Oriflamekonsulent for lenge siden Jeg bor på vestlandet (sunnfjord)
*Kleopatra Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har ikke så mange sorter kremer, det er fuktighetskrem det går i. Pluss rens og ansiktsvann. Alltid hatt pen hud heldigvis, utenom da jeg var gravid. Men ser for meg at jeg kommer til å kjøpe alle mulige slags rynkekremer den gang de kommer, hehe!
AneB Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Rart det ikke har spredd seg dit! Her i Bergen har det tatt helt av... Er du interessert eller? Kan sikkert formidle en mailadresse til en som kan sette deg i forbindelse med forhandler i nærheten av der du bor.
AneB Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 sender den på personlig melding til deg, jeg Askepott
yinyang Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 Måtte le litt av denne tråden.... Startet med ett fullt skap med allslags kremer, og ender opp som kunde, for å kjøpe enda mere kremer... Lykke til
♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. juli 2007 Huff ja, tenkte at siden hun HADDE "stygg" hud og så fikk porselenshud, da vil jo jeg også prøve )
AneB Skrevet 8. juli 2007 #19 Skrevet 8. juli 2007 Hihi... sant nok. Kan jo hende hun ikke var fornøyd med de tingene hun hadde, og vil prøve noe nytt som jeg sier at virker? Hehe
Nitte Skrevet 8. juli 2007 #20 Skrevet 8. juli 2007 Nei, stoler på hudlegen til sønnen min! Her går det i Spenol (jess, den som det før i tiden sto "for hud og hender, spener og jur" på!), drøy krem til 12,90 kr flaska. Aldri problemer med huden av noe slag, også er kremen helt luktfri, så jeg slipper å lukte et helt parfymeri når jeg kommer... Nå har jeg ikke noen rynker enda, spørs om jeg får litt mer panikk når de kommer. Den tid, den sorg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå