*guttemamma* Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en Gabriel fra før, og tenker nå veldig på Theodor til nr 2. Vet jeg venter gutt så da tenker jeg ekstra på guttenavn. Syns min Gabriel lett kunne hete Theodor, ser liksom ut som en, så da tenker jeg at nr 2 må vel kunne passe navnet. Mamma stusset litt over navnet, eller det er flere som har gjort det, minner dem om tv figuren, men jeg syns det er helt NYDELIG!
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 åååå den bamsen er så NYDELIG....helt sinnsykt skjønn.. og navnet er også pent
litakine og Theodor Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 min sønn skal hete det, så må vel si at jeg elsker det =P Blir å kalle han Theo til vanlig da
Nelly79 Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Min sønn heter Theodor, så jeg elsker jo det navnet.. Han fyller forresten 3 år i dag! Tenker allerede på navn til spiren i magen, og sambo og jeg er ganske enige denne gangen også
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Theodor er et av mine favoritt guttenavn!! :-) Gabriel og Theodor klinger bra sammen, så gå for det! :-)
Love my kidz Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Å jaa, kall ham Theodor du! Hadde ikke pappaen her insistert så innmari på Tony, ville det blitt Theo (dor) her også.. sukk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå