Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Theodor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Gabriel fra før, og tenker nå veldig på Theodor til nr 2. Vet jeg venter gutt så da tenker jeg ekstra på guttenavn. Syns min Gabriel lett kunne hete Theodor, ser liksom ut som en, så da tenker jeg at nr 2 må vel kunne passe navnet. Mamma stusset litt over navnet, eller det er flere som har gjort det, minner dem om tv figuren, men jeg syns det er helt NYDELIG! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå den bamsen er så NYDELIG....helt sinnsykt skjønn..

 

og navnet er også pent ;)

Skrevet

min sønn skal hete det, så må vel si at jeg elsker det =P Blir å kalle han Theo til vanlig da

Skrevet

Min sønn heter Theodor, så jeg elsker jo det navnet.. :) Han fyller forresten 3 år i dag! Tenker allerede på navn til spiren i magen, og sambo og jeg er ganske enige denne gangen også :)

Skrevet

Theodor er et av mine favoritt guttenavn!! :-)

Gabriel og Theodor klinger bra sammen, så gå for det! :-)

Skrevet

Å jaa, kall ham Theodor du! Hadde ikke pappaen her insistert så innmari på Tony, ville det blitt Theo (dor) her også.. sukk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...