TM2006 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Dere som er medlem i Goboken, har babyene hatt glede av bøkene? Vurderer å melde "meg" inn, jenta var er snart 7 mnd....
Beama Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Snuppa har vært medlem siden hun var 1 mnd. gammel.. hun har alltid hatt stor glede av bøkene... og etter hun fyllte året ble det enda mer gøy med bøker...
Babyfacepsycho Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Vesla synes alle bøkene hun har fått hittil har vært koselige. =) P.s Jeg har litt lyst til og verve noen til go boken. =) For da får jeg (vesla) gave. hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 jeg er medlem av godboken men jeg føler at det har vært lite/ingen bøker som jeg husker fra min barndom. men ellers er det bra. han elsker bøker. tror han leker meg. for jeg ligger ofte ved siden av han og leser og legger jeg en bok foran han så gjør han akkurat sånn som jeg.. hihi
tuppemor-75 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 vi er veldig fornøyde med goboken. årsaken er at bøkene faller i smak (bilder, fortellinger, tema osv.) hos vesla (nå 2,5 år), de er godt alderstilpasset og pris. vi er goså meldlem hos Barnas bokklubb, og den er vi mindre fornøyde med, pga dårlig alderstilpassing og høy pris. i tillegg kan vi kjøpe av alle bøkene fra Barnas bokklubb i en vanlig bokhandel, men det kan vi ikke med goboken sine bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå