Gå til innhold

Da er uka planlagt for Martins del

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen drar vi på Polaria, på tirsdag blir det tur til en smådyrpark, på onsdag skal vi besøke Martin sin gudmor som endelig kommer hjem fra Marokko, så skal han være med pappaen på torsdag og tenker vi finner på noe spennende i helga med gudmora hans. Blir ei artig uke, og nå skal det endelig bli kaldere ute så det går an å finne på ting ute uten å bli kokt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bra noen har et liv...

jeg skal bare på er ufattlig skjedelig møte i morgen.

på kvelden skulle jeg engetlig møte hele gamlevennengjengen og spise middag ute. men lomeboka sier nei. den ble jo pluttselig 1000 kr mindre en hva den skulle.

håper jeg får råd til og møte alle her på onsdagen...

penger er noe dritt

Skrevet

Ja det er ikke noe artig å finne fluer i pengeboka. Jeg får heldigvis masse studentrabatter så da går det greit. Er kjedelig for Martin å bare være her og ute på gresset å herje, så da må jeg sysselsette han. Og dyr er han alltid i form til å se ;)

Skrevet

dyr er gøy. vi skal på bondegård på søndag om været holder. heldivis koster det ikke noe :-)

Skrevet

aiaiai Gunnar blir vel å storkose seg. Dit vi skal på tirsdag koster det 45 kr for meg, er en privatperson som tar inn alle slags dyr som ellers ville blitt avlivet og så har han (og mora som han bor med) ordna så det går an å se de. kjempe artig med masse forskjellige høner, gjess, kaniner, griser, sauer osvosv. Spørs om jeg får Martin med meg hjem :D

Skrevet

vi vil og være med dit :-)

Skrevet

Du får sette deg på flyet og komme opp hit, men det blir jo en dyr smådyrparks-tur da :D

Skrevet

jeg kan jo løpe? det er gratis :D

Skrevet

også er det jo fantastisk trim :D

Skrevet

har ikke sportsvong da. har 4 hjuling. uten svingbare hjul. men det er vel nogen lunde rett strekning fra meg til deg??

Skrevet

Ja, Norge er vel ikke kjent for fjord og fjell?!

Skrevet

hva har det med saken og gjøre?? :P

Skrevet

jeg tenker på sånn svinging og sånt, er ganske straka vegen hit opp vil jeg tro ;)

Skrevet

jeg gå rett på samme hva jeg støter på :-)

det er mitt motto

Skrevet

heheh det er vel Gunnar som støter på noe ;) Kjekt at disse ungene har noen bruksverdi da :D

Skrevet

hehe.. derfor jeg har 4 hjuling den tåler sammenstøt litt bedre :P

Skrevet

høres kjempearti ut med gård og dyr ja....kanskje vi slenger oss på vi også :)

har en her jeg jeg ikke hadde fått med hjem igjen da ja...

hvor i vårt langstrakte land hører dere til ?

Skrevet

Sitter i solrike Tromsø og svetter bort ;)

Skrevet

ja...dere som har fått varmen ja :) har ikke vært ille her heller igrunn...25grader og strålenes sol siste ukene..bor i Molde

værre for østlendingene da ...HAHAHA

Skrevet

hahaha ja de har fått så det rekker ei tid fremover :D

Skrevet

jepp...harei veninne i Drammen som snart tar inn vann ...trodde folk var vantett jeg men... OG hun som alltid har skryti av fine været de har...jaja

Skrevet

Ja det kan ikke være noe særlig å bo i den kalde, våte delen av Norge ;)

Skrevet

molde er jo dødsfint!! har vært der en gang :-) en av mine beste venninner bor der. (vi bodde sammen i 3 år før hun flytta dit, skal jeg ta et hint?)

jeg bor der det regner så fælt (nei ikke bergen) men litt uten for oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...