Gå til innhold

Snart ferie uten nattesøvn :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullklompen er straks 8 mnd men jeg har enda ikke fått en natts skikkelig søvn. Hun våkner for pupp alt fra 2- ørten ganger om natten. Jeg er møkk sliten. Og snart drar vi på ferie skal bo m familie til sambo, aner ikke hvordan dette skal gå. Har storebror på 5 år også. Hadde gledet meg til ferie, men er redd det blir et marerit for min del, bo m mennesker en ikke kjenner så godt, og blir jo nødt til å gå oppe hele natten med henne hvis hun våkner (slik som hun pleier) da kan jeg ikke gjøre ting på min måte (eks. prøve , vann på flaske osv) men da må jeg jo ta henne opp m en gang så hun ikke vekker hele huset. Ikke kan jeg hvile på dagtid sammen m henne heller da. Hun er så tett på meg, spiser opp mamman sin. uff ble rotete dette her men nå er jeg vanvittig sliten , får aldri

avlastning.ikke engang fra sambo :-(

andre i samme situasjon?

måtte bare få det UUUUUUT !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hensyn til deg selv. Informer om problemet og gjør som du pleier. De andre får ta hensyn når små barn er i hus. Det er nå min mening :)

Skrevet

ja er sliten av at bare det å få tatt en dusj skal bli et helt "prosjekt". Men gruer for reaksjoner :-(

takk for svar !

Skrevet

Først vil jeg bare si at det er på høy tid du rister samboeren din godt slik at han også stiller opp. Det er vel ikke bare din unge. Etter 8 mnd er det på tide å sette deg først i noen dager. Om de andre våkner om natten så får de heller det. Og selvfølgelig skal du hvile på dagtid hvis du har behov for det. Tar du henne om natten er det sambo som SKAL ta henne på dagen.

Skrevet

satt hardt mot hardt, ingenting hjelper. Han lukker ørene. Er til og med blitt alvorlig fysisk syk pga det. Var også syk etter fødsel. Lege, hs, JM osv har prøvd å hjelpe men han gidder rett og slett ikke for søvnen hans er viktigst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...