Gå til innhold

Ser dere på tv2-nyhetene nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Om foreldre som drikker seg fulle på ferie MED barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt utrolig. Men det er lite som overrasker meg lenger......:-((

Skrevet

JA. Kommeterte det nettopp på småtroll 0-1. At det går ann....

Skrevet

Agurk-nytt! Vi vet da alle at folk gjør dette. Er ikke noe værre å drikke seg drita på ferie, en hjemme..sånn rent bortsett fra at barna er i mer *trygge* omgivelser hjemme da.. Jeg er så lei nyheter uten innhold. Fyttigrisen..

Skrevet

ikke noen nyhet det der, har skjedd i 'alle' år og likevel skjer det ingenting for å forebygge det. Vet ikke hvor mange ganger vi har fått en ekstra unge å passe på når vi har vært i syden. Trasig.

Skrevet

Syns det var minst like ille med de 2 jenten på Haukeland da....:/

Får sterke relasjoner til Kristina-saken...huff...

Skrevet

(altås værre som i at det er like ille å gjøre det hjemme.. ikke at det ikke er noe galt med det..)

Skrevet

Er nok av foreldre som drikker seg fulle hver helg i sitt eget hjem med barna til stede, er like ille det.

Skrevet

Uansvarlige foreldre.....Ville aldri falt meg inn å drikke meg full med barn på ferie. Forskjell på det og bare ta seg et par øl.

Burde være slik de sier...at de som er i søkelyset hos barnevernet pga f.eks rusavhengige foreldre ikke bør få pass til barna. De kan jo i teorien dra til utlandet og være der over lengre tid uten at noen kan holde dem under oppsyn (som de kanskje ville vært her hjemme).

Skrevet

Tragisk,ja meget tragisk... Men jeg tror at disse foreldrene drikker seg fulle med barna hjemme i hverdagen og ikke bare på ferie.. Dette er media mat. Det er det samme vær sommer. Mindre fokus er det på de barna som opplever at foreldrene drikker seg fulle både titt og ofte!

Skrevet

Vi kom forresten nettopp hjem fra 2 uker i Bulgaria. På velkomstmøte med guidene første dagen ble det sikkert oppfordret minst 15 ganger til at vi absolutt måtte benytte anledningen til å smake på mest mulig vin mens vi var her..... Sikkert mange som ikke var tunge å be....

Skrevet

Jeg er rystet...

Er det mulig liksom???

Hvem drikker foran barna??

Skrevet

Å drikke forran barn er noe annet enn å være drita forran barna da. :) MSN PÅ DEG, NÅ! Hehe.

Skrevet

Tragisk =0( sist jeg var på jentetur var det en mor med en sønn som lå med alle menn hun møtte. Vi visste når gutten gikk alene hadde mor seg på hotellrommet Uff det var så trist =0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...