Gå til innhold

Babycall, hvilken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gå til innkjøp av babycall i morgen... men hvilken skal man velge? Noen som har noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Phillips,er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Vi har oxo Phillips, og er kjempe fornøyd:-)

Skrevet

Phillips vi å..... kjempe fornøyd..

Skrevet

Hvilken av de fra Philips har dere? ser på Elkøp-sidene at det hvertfall finnes 3 forskellige; kr 399, 899 og 1399.....

Skrevet

dytter litt jeg, for også interessert i hvilken som er å anbefale

Skrevet

dere som har phillips, hvor lang batteritid er det?? Jeg har den dyreste, må lades i 6-10 timer for å bli fulladet, og da varer den kanskje 1-2 kvelder.... Den er under en mnd gammel....

Skrevet

Har Philips sin til 399 og er kjempe fornøyd.

Skrevet

Er batteri på den vi har, har ikke bytta enda( er et par mnd). Men den står jo i kontakta nesten hele tiden hjemme. Er kunn i båten og ute i vogna den går på batteri. Er den til 399.

Skrevet

vi har phillips, den til 399 eller no, er kjempefornøyd vi og:)

Skrevet

Phillips,betalte 599 gjennom ellos. Har batteri i den vi bruker ute i vogna,brukt nesten daglig ca 3mnd,har ikke bytta batteri ennå. Fungerer veldig bra. Mener det som gjør prisforskjellene er hvor lang rekkevidde de har,hvor mange meter.

Skrevet

Vi har den nyeste til supernova, kjøpte den hos reflex til 1299. Utrolig bra! Lang rekkevidde og lang batterikapasitet! Meget fornøyd!

Skrevet

Vi har Doro, den funker veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...