Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser innlegg får jeg ofte en ide om hvor gammel hi er. Hvis folk er ærlige med det de skriver på profilen sin stemmer det ofte. Interessant hvor stor sammenheng det er mellom hva man skriver og alder. Så er det ikke bare fordommer jeg har....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel tror du jeg er da?

Skrevet

Aldri tenkt over det engang jeg...

Skrevet

hehe ;o) ja, jeg er DEN gamle kjærringa ;o)

Skrevet

Hehe... Og hvis du ikke allerede har kikket på profilen min, så hvilken alder vil du da tippe jeg har...??? :-)

Skrevet

Syns det er litt dømmende sagt, for ut i fra det du skriver så virker det som om du mener at jo yngre, jo "dummere". Siden du bruker ordet fordommer...

Husk at jo eldre man blir, jo mer erfaringer får man, uten at man er dum når man er ung..

Skrevet

Klarer du gjette alderen min da? Uten å jukse med å se på profilen min? :)

Skrevet

Må si jeg har tenkt tanken selv... ;-)

De som heter Bebismami <3<3 er sjelden over 30 for å si det sånn - he he.

Skrevet

Jeg tror ikke at man er dum som ung og klok som gammal. Klokskap kommer ikke nødvendigvis med alderen, men det krever refleksjon, blant annet. Og man blir ikke alltid klok pga erfaringene i seg selv.

Skrevet

Hvor voksen man er kommer også an på hva man har opplevd i livet...mange unge reflekterte mennesker...mange "dumme" eldre, så hvis man har en formening om noen burde det ikke være ut i fra alder, men utifra holdninger til sine medmennesker....

Skrevet

Jeg skal se etter når jeg har postet dette innlegget. Tipper ca 26-30.

Skrevet

Ahhh, misforsto ;-) Trodde du mente valget av nick...

*Flau*

Skrevet

Du får ta det som et kompliment, tippingen min viser at jeg definitivt tar feil!

Skrevet

Haha.... Vet ikke helt om jeg skal takke eller le.... :-) Jaja, så feil kan man ta!

Skrevet

hva tenker dere om mitt nick da? kan dere med trente øyne vite hvor gammel jeg er??

har da møtt utrolig barsling og ufordragelige mennesker som er myyye eldre enn meg.. alder er bare et tall, det er hva du har opplevd, som har gjort deg til den personen du er..

Skrevet

hmm.. hvor gammel er jeg da?

Skrevet

Tja, skal tippe... Med tre barn, og sett på en del av det jeg husker du har skrevet, så vil jeg vel tippe ca 27 - 30 år. Sjekker nå når jeg har posta innlegget...

Skrevet

tipp alderen min da??

om du ikke har sett jeg har skrive det her inne da...for det har jeg et par ganger...

Skrevet

Jeg synes det er veldig interessant med hvordan man danner seg inntrykk av andre (både her og ellers). I blant blir jeg overrasket over alderen til folk (det går begge veier). Det handler ikke om å være dum eller smart, men om måten man formulerer seg på, hva man vektlegger, hvor lett man blir provosert og engasjert, og hva man synes er viktig her i livet og hvordan man mestrer ting (f.eks usaklige kommentarer).

Skrevet

hvor gammel tror du jeg er, blond? har da vært her en del, å skrevet en del også da...

Skrevet

Jeg så på nicket ditt i et annet innlegg du skrev så da blir det juks å svare deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...