Gå til innhold

Tok et alvorsord med sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

følte tiden var inne for å snakke litt med sambo ang barn og fremtid. Han vet hvor mye jeg ønsker oss en liten baby. Han er langt fra klar (sier han), ser for seg et nurk om en 3-4 år. Sa at det er faktisk litt idet lengste laget for meg å vente.. Jeg sa jeg ønsket å kunne tidfeste det, da jeg er en slik type person som må vite når ting skal skje, og spesielt i fremtiden. Han sa så at om 2 år ville han begynne prøvingen. Da spurte jeg lavt om vi kunne kalle oss prøvere fra april 2009... (jeg ønsker med baby på starten av året..) - og det kan jo ta tid før spiren sitter! Føler jeg har kommet til en god enighet med sambo, og gleder meg som bare den til april 2009! kravet hans var bare at ingen skal vite vi da blir prøvere,..... søtnosen min er litt hemmelighetsfull! :)

Vi holder forresten på med å pusset opp huset vi flyttet inn i våres, har laget et soverom ekstra, og min bestemor som var på besøk i går sa "dette blir vel barnerom snart det".. :) :) :) :) tenkte for meg selv at JA, det gjør det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du fikk et reelt svar!

Det går nok fort - virker bare litt lenge til! Og han sakket jo ganske på årene han først sa! Det er bra!

Og mulig han blir kla før den tid også?

Nå har du god tid på å pusse opp barnerom og planlegge!

I tillegg til å jobbe deg opp permisjonspenger, evt ta ferdig utdannelsen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...