Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Søren klype - Norske sommerværet ruinerer ferieplanen våre ser det ut til. Vi skal kjøre til Arendal imorgen for å bo der i 2 netter .- tirs og onsdag skal vi i Dyreparken med datternen på 3 år for vi har lovet henne å se dyrene, sabeltann og kardemommeby denne sommeren. Men ser jo ikke ut til at værmeldingen er på vår side. Helt greit at det ikke er sol, men regn, regn, regn er jo ikke noe kos når man skal gå å kose seg i 2 dager i Dyreparken ( Jeg er kjempe deppa !!
blir 3 barnsmor Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 ååååååååå vi er i samme situasjon .. . vi reiser til kristiansand i morgen og skal være til torsdag . . håper det ikke blir mye regn, skyer er greit men opplett helst . . krysser alle fingre .
d",)~^~^~ Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Trøsten får bli at med dårlig vær er det mindre folk i parken, mindre kø og lettere å faktisk se noe. Med regntøy og gummistøvler holder en seg vel varm og tørr selv om det er kjipt å traske rundt i øs pøs.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 De har vel ikke meldt så helt galt vær. Skyet, men ikke nedbør, og det er jo helt ideelt parkvær.:-) Ikke for varmt og kanskje ikke helt sinnsykt mye folk. Ta turen dere og kos dere masse!:-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Var der i fjor i høljeregn. Men vi hadde på varme regnklær og storkosa oss. Ungene fikk sett så å si alle dyrene uten trengsel og mas. Og vi foreldre slapp unna massevis av køer.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg sjekka nettopp været og skjønner ikke hvorfor dere ikke skal dra. Det er meldt regnbyger, det er jo ikke så ille. Dessuten så er det best å være i parken på dager hvor været ikke er helt på topp. Du slipper å stå i kø overalt, det er jo mye bedre for barna. Ta med all-værs jakker til dere og kanskje en regnbukse til barnet ditt, ikkeno problem. Skulle det komme en regnskur er det jo bare å gå inn til apene eller finne en afrikansk hytte å søke ly under. Eller spise lunsj... Dra å kos dere! Det unner jeg datteren din!
mamma i sør Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 I dag har det vært oppholdsvær med litt solgløtt. Det var meldt regn i hele dag. Så vi får jo håpe at dem melder feil fremover også.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Regnbyger er jo DRIT kjipt - Oppholdsvær og ikke sol er topp ! - men regnbyger tar jo litt av stemningen bort da ( Kø er jeg ikke redd for - det er jo litt av greia med å dra til en slik park og så er dattern mest int i å se på dyrene. Kan den som danser regndansen her pls stoppe ;O)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Åhh ... Ja de melder jo feil iblandt. Håper på det ! Oppholdsvær er alt jeg ber om ) - trenger ikke solgløtt engang bare oppholdsvær !
bente69;) Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Sjekk her da, det kommer da ikke mange mm med regn som kommer, blir nesten ikke våt i håret engang:) Vi skal reise på tirsdag, har billetter til sabeltann på torsdag:) http://tux.aftenposten.no/weathersearch/weathersearch.do?name=kristiansand&sok=advnor
kompemor Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Gladmelding fra Sørlandet!!!! Nå er det blå himmel med kun få små skyer i Kristiansand:)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Takk ! - Det så ikke så ille ut da ... puuhhh! De melder jo forskjellig alle sammen.
blir 3 barnsmor Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 høres bra ut eg har pakket regnklær og sånn i tilfelle .. dyreparken blir det uansett vær for vår del .)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Ok vi får være sport vi også da ) Får finne frem noe tynn ullgenser til å ha under regnjakken om det blir nødvendig - men tvi-tvi-tvi !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå