Gå til innhold

->>-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du med nick ->>-. Bor du i Oslo? Ble nyskjerrig på "hvem" du er. Jeg er nok litt kontaktsøkende her ja:)

Bor i Oslo selv. Har et barn som er like gammelt som ditt yngste (ut fra det som stod i profilen din-hvis det stemmer da....du spiser jo menn også.(!))

Holder på å klikke i vinkel av disse herlige regnværsdagene i byen. Noen tips til hva man kan gjøre for at dagene ikke skal bli for kjedelige for en 2,5 åring når det er sommerfri fra barnehagen og de fleste andre, inkl naboer er langt avgårde på ferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morn på du,

ja, jeg bor i Oslo, men er ikke der på en stund. Uansett er jeg litt sånn prinsipielt sær på ikke å møte folk fra nett - jeg var med og drifta et nettsted en gang, hvor vi tidvis arrangerte chattetreff, og jeg fikk litt overdose av spinnville folk fra internett. Mener ikke å indikere at du er det, altså. =)

Barnealderne stemmer, mannespisingen også - bare noe mer metaforisk.

Anbefalte regnværsting i Oslo for aldersgruppen: Museene i botanisk hage, teknisk museum, reptilparken, kino (om man har med en storebror som er kulest i verden og får yngste til å love på tro og ære å være stille som en mus), fram-museet på bygdøy m/båttur dit, akershus festning m/spøkelseshistorier, kanopadling på akerselva med regntøy og kakao på termos, Frognerbadet i pøsregn (da behøver man nemlig ikke vannsklier for å skli ned bakken), biblioteket (de ulike filialene har tidvis fortellergreier og teater, særlig hovedbiblioteket), fisketur - Ulsrudvann er fint for unger - små men mange fisk, dra til Blindern og se på pendelen på fysikkbygget, og ikke minst: ta t-banen/trikken til et sted man aldri har vært før for å se om det er der kaptein Sabeltann bor. Vi har ikke funnet ham ennå, men leter med friskt mot.

Skrevet

Ikke no' galt i nettskepsis:)

Uansett: takk for tips. Har brukt opp noen av forslagene allerede, men det ser jommen ut til å regne en stund til så da er det mer å prøve (kaptein Sabeltanntrikset må være det beste forslaget jeg har hørt på lenge)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...