Gå til innhold

Til ->>- :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du behøver absolutt ikke svare altså, men siden du er den eneste lesbiske jeg "kjenner", så må jeg bare spørre deg:)

Noe jeg flere ganger har lurt på, er hvordan det er med homofili og utroskap. Er det like "lett" å være utro når man er i et homofilt forhold som når man er i et heterofilt forhold? (det virker nemlig her inne som om det går sport i å være utro eller ha utro menn, jeg håper jeg slipper å joine den klubben :-s)

Det er ikke ment å være frekt eller noe, så ikke svar hvis du ikke føler for det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke.

Jeg kan ikke si så mye mer enn at homofile forhold stort sett er som andre forhold. Kjenner både homser og lesber som har vært utro, og likeså dem som aldri har vært det - sistnevnte gruppe er, så vidt jeg vet, i flertall. Men det er de vel hos streite par også.

Det er nok kanskje en forskjell på menn og kvinner når det kommer til dette med å pule rundt vs. å ønske monogame forhold. Om jeg skal generalisere veldig, har jeg inntrykk av at mange homser jeg kjenner vegret seg lenge for å gå inn i et fast forhold, men når de først gjorde det var de trofaste som alle andre. Mens lesbene kanskje kan ha en tendens til å bykse inn i et forhold (det finnes en gammel vits som går som følger: "Hva tar en lesbe med på andre daten? Flyttebil!", og selv om den nok er et stykke fra sannheten kan jeg gå med på at det er en tendens), gifte seg så fort det lar seg gjøre og oppdage at de kanskje ikke var perfekte for hverandre likevel etter et års tid. =) Men om det resulterer i skilsmisse eller utroskap varierer vel mye.

Jeg gjetter at om det fantes en statistikk på dette, ville homofile menn og kvinner befinne seg omtrent på samme sted på skalaen som alle andre.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg vil tippe at du nok har rett i det med å gifte seg så fort det lar seg gjøre. Jenter er vel generelt mer følsomme og "gifteklar" enn menn, så det virker logisk.

Syns forresten du virker som en skikkelig kul jente! ;)

(og nei jeg prøver ikke å sjekke deg opp:-p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...