Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 vil det da renne hele tiden? sånn litt..eller kommer det masse med engang så er det det liksom?? søren heller lurer på om jeg tisset på meg eller om det kom vann.. rant nedover beina men hadde trodd det sku vært mer om det var vannet som gikk.. lukter ikke sånn søtt ting som folk sier men lukter ikke urin heller.. hmm men inbiller meg det bare var urin jeg da..pinlig å reise opp på sykehuset av den grunn liksom..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 når vannet gikk hos meg så kom t ca 1liter me vann som bare fosset rett ut, satt heldigvis på do men vannet kan som sagt gå litt å litt om gangen, men viss du er i tvil så ta på deg et bind å vent en liten stund, så viss bindet er vått så ringer du føden
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 hvis hodet er festet så tror jeg ikke det sier splæsj i store mengder=), men hvis det ikke er festet så kommer det nok masse. Ellers renner det nok litt og litt når hodet til babyen beveger seg i bekkenet. Det fungerer jo som en propp på en måte.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 hodet hva festet hos meg når vannet mitt gikk, å ja det sa splæsj å kom ut som en foss.. så vannet kan fint fosse ut selv om hode er festet
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Opplevde også splæsj selv om hodet var festa...var 3 mellomstore splæsjer med litt mellomrom, og så kom det ikke noe mer. Lekker du fostervann, HI, så er det jo bra å få det bekrefta ved å få føden til å teste et bind eller et truseinnlegg.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Trenger ikke splæsje for om hodet ikke er festet heller. Ofte "faller" hodet ned i bekkenet når vannet går og legger seg som en propp. Men iflg. jm på st.olavs vil man gjerne merke at det kommer noen reale drypp når man rører på seg. Er du usikker så ta deg en tur på føden, der vil de kjenne etter (dytte litt på hodet og se om det lekker noe mer) og ev. ta en ultralyd for å "sjekke vannstanden" i livmora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå