Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Selv i et fellseskap med barn og samboer....
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 ååå kjære deg hvorfor føler du deg så ensom da..ingen å prate med .altså går det ikke an å prate med din samboer da ??
sol og varme Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Trist på dine vegne, det er ikke greit å ha det slik... Du er heldig å ha samboer og barn, men allikevel ensom -det må være grusomt... Er du deprimert av en eller annen grunn kanskje, du må jo kunne få snakket med noen om dette problemet...om det er lege eller ei nær venninne som kan vise forståelse og vise deg at du ikke er ensom...tror du det kan hjelpe...? Jeg kjenner ei som er i samme situasjon, hun går til profesjonell hjelp - hun har depresjon... det eneste jeg kan gjøre for henne er å støtte henne og prøve å være der for henne... Vet samboeren din at du føler det slik -hvis ikke må du prøve å prate med han om det -sikkert ikke lett...men prøv hvis du kan... Håper det går bedre etterhvert.....
Miss Misantrop Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Det er hjelp å få der ute. Skaff deg en psykolog. Sammen kan dere finne ut av hvordan livet ditt kan reorganieres til det bedre. Ikke nøl med å bruke betalte venner sier nå jeg. Du skal ikke gå alene med dine plager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå