Gå til innhold

Jeg er så ensom....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv i et fellseskap med barn og samboer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå kjære deg hvorfor føler du deg så ensom da..ingen å prate med .altså går det ikke an å prate med din samboer da ??

  • 2 uker senere...
Skrevet

Trist på dine vegne, det er ikke greit å ha det slik... Du er heldig å ha samboer og barn, men allikevel ensom -det må være grusomt... Er du deprimert av en eller annen grunn kanskje, du må jo kunne få snakket med noen om dette problemet...om det er lege eller ei nær venninne som kan vise forståelse og vise deg at du ikke er ensom...tror du det kan hjelpe...? Jeg kjenner ei som er i samme situasjon, hun går til profesjonell hjelp - hun har depresjon... det eneste jeg kan gjøre for henne er å støtte henne og prøve å være der for henne... Vet samboeren din at du føler det slik -hvis ikke må du prøve å prate med han om det -sikkert ikke lett...men prøv hvis du kan...

Håper det går bedre etterhvert.....

Skrevet

Det er hjelp å få der ute. Skaff deg en psykolog. Sammen kan dere finne ut av hvordan livet ditt kan reorganieres til det bedre. Ikke nøl med å bruke betalte venner sier nå jeg. Du skal ikke gå alene med dine plager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...