Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Det er jo formiddagstreff i fredrikstad hver uke, men de siste ukene har det ikke vært så veldig stor oppslutning her.. Sikkert fordi noen er på ferie, eller jobber osv.. Tenkte å høre om noen er interessert i et kveldstreff igjen jeg? Det er jo så mange gravide der ute, i Fredrikstad og Sarpsborg.. Og det er innmari hyggelig på treff altså:-) Hva med Katti, klokka 19 for eksempel, førstkommende tirsdag, 10.juli? Bare et forslag altså, kom igjen jenter, noen som er interessert..(?) Samme tråden ligger på bim-treff østfold, gå inn og meld dere på, så ser vi om det blir noen oppslutning:-)
lotta72 har fått Anders Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Tirsdag går ikke, men blir gjerne med en annen gang.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Kommer sikkert en tur.. men til Lotta72, det er formiddagstreff på onsdag også.. klokka 12!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Heisan S@nne!!! Tipper jeg tar meg en tur da gitt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå