LINDA*** Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Syns alt dreier seg om å ha det best, tjene mest, ha det finest, være smartest, spise sunnest, se peneste ut og være slankest, for ikke snakke om ha den mest perfekte mannen som har gitt dere den mest perfekte babyen. Har enda ikke skjønt hvordan jeg havnet her! For jeg kan ikke signere så mange av de punktene %)
Gjest ->>- Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Det dreier seg nok i stor grad om å ha det finest. Men du behøver neppe oppfylle de andre punktene du nevner for og ha det fint. (Ja, og så reproduksjon visstnok - sånn sett ligger dibberne jævlig godt an i forhold til meningsfylte liv).
Ella i farta Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Veldig mange som har vært syke, følt på seg virkelig muligheten for å dø sier jo ofte at det er da de skjønner at familie, venner osv spiller så mye rolle..... For meg dreier det seg om familie, venner, ha et godt samliv, ha en sønn som har det godt i et trygt hjem med foreldre han kan ta inspirasjon av..Jeg vil gjerne ha et hus til familien min, en ordentlig bil å kjøre i og at vi begge tjener nok til å slippe å bekymre oss om hvor den neste krona kommer fra. Tilfeldigvis ønsker jeg meg å bli lege og mannen min er ingenør...så da får vi det jo fint pengemessig...men vi har mulighet til at han f.eks jobber MYE mer for å jage etter alt mulig, men vi velger det bort...familie ER det viktigste;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå