akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 virker som det er sinnsykt vanskelig å finne en sentralt i åsane, vet det er en del her inne fra åsane, som om noen dere vet om en, send meg en pm! slutt med meg og sambo og litt gira på å flytte ut litt fort:)
akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 leie:) svarte litt treigt, er hos min mor og hun har modem (tålmodighetstest hehe)
Monajenten Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Modem er ikke tingen nei, hehe;) Har du sett på finn.no? http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/result?areaId=20470
akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 jepp har sett på finn, og ba, og hybel.no og zett.no hehe er jo noen ute på breistein og så er det en på øvre ervik, men 8000 + strøm blir for dyrt når den ikkje er så sentral. og breistein vil eg helst ikkje, vil helst ha gå avstand til senteret og busstasjonen. Har satt inn annonse i Ba, håper på treff der! Åsane er jo stort, det mååå jo være en passende leilighet til meg her!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå