Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 hvordan får man åpnet for at folk kan skrive personlig melding til meg.. hadde vært veldig glad om noen forklarte meg det
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 ja, men hvor står det hen inne på den sida? finner det ikke. vær snill ta steg for stg fra min profil
Katja Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Hei igjen! Gå inn på din side. På høyre side, kan du velge "Rediger profilen din". På Postboks der inne, må du hake av: Ja, jeg vil ha post. Husker det ikke ordrett her, så si i fra hvis du ikke får det til.
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 nå er det gjort.. skriv pm du katja.. hehe.. at det går an å ikke se det punktet jeg skulle krysse av.. jaja.. er kvelden
Katja Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Du, satt der i går og lette etter den knappen jeg, så tro meg, du er ikke alene! Derfor jeg visste hvordan det var også, er egentlig blåst på alt sånt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå