jente30L Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 ihi det har jeg,ikke mange men noen har det blitt,men det verste av dem alle var en jeg tok med meg hjem fra byen,var ganske full og nettopp slutt med exen... da vi kom hjem gikk det for han før vi i det hele tatt hadde kommet igang... plutselig ble jeg veldig edru og da han snakka døling ,hadde tresko og het ronny og dessuten var mye lavere enn med ba jeg han rett og slett om å gå... og håpet ingen hadde sett meg gå hjem sammen med han...
haater husarbeid Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 EN...og den var jeg ikke mye stolt av!!
M by M Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Haha! Uff, det er de ølbrillene som blir som flaskbunner innimellom ;-) Har hatt en one-night-stand. Det er lenge siden og han var ikke villt fremmed. var heller ikke utpreget dårlig. Det var ikke noe for meg så det ble med den ene gangen. Men da har jeg ihvertfall det på merittlista mi...;-) ( i følge min søster jeg er så ordentlig at jeg er kjedelig, så det er godt jeg har gjort noen sprell også)
Blubblubb Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Jepp - og det var virkelig dårlig sex! Han hadde ikke tresko, og jeg husker ikke hva han het lenger, men det var ikke langt ifra din erfaring, gitt... Men han hadde den største xxx jeg noen gang har sett - både før og siden!
jente30L Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2007 ille når veninna ringer dagen etterpå og sier? du ble vel ikke med han fyren hjem? og du svarer er du gæææren?
Slostril Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Nei aldri... heldigvis når jeg hører om HI sin erfaring *grøss*
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Jepp, opptil flere. Noen dritdårlige, og noen dritbra!
Libido- Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Jepp, opptil flere. Noen dritdårlige, og noen dritbra!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 8. juli 2007 #16 Skrevet 8. juli 2007 Jepp, opptil flere. Noen dritdårlige, og noen dritbra!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 Jepp hadde det endel ganger da jeg var ung. Hadde ingen interesse av å bli sammen med noen. Men sex ville jeg ha så da var det ett flott alternativ =0). Hadde mye bra sex så jeg kan ikke se noen problem med det når man er fri og frank =0).
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juli 2007 #21 Skrevet 8. juli 2007 Opptil flere! Noen bra og noen dårlige.
sveis Skrevet 8. juli 2007 #23 Skrevet 8. juli 2007 Tja.. Har vært et par fucking good friends.. Ingen det har skjedd kun en gang med. Vet ikke om det teller jeg...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #24 Skrevet 8. juli 2007 Jepp, opptil flere. Noen dritdårlige, og noen dritbra!
Bellanotte Skrevet 8. juli 2007 #25 Skrevet 8. juli 2007 Nei aldri. Har bare hatt 1 kjæreste før mannen som jeg giftet meg med. Og han var jeg sammen med i 9 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå