LB83 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 hei hei... har brukt baby bjørn litt, og snuppa likte seg godt i den, men har nå blitt litt stor til den synes jeg.. sjønner at mei tai og slikt er topp, men lurer på noe. kan jeg bære henne på magen med ansiktet ut på noen av de sjalene? hun liker så godt å være den veien, og spreller med bena akkurat som hun tror hun går selv..=) hihi hun begynner å bli stor nå da, 9 mnd. men veier ikke mer enn 7,5 kg... lang og slank frøken... noen som har noe tips til hva som passer best til bæring?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Du bør gå inn på tettinntil.com forum å spørre, masse flinke damer der som gjerne hjelper:o) Lykke til! Ps! Ja du kan bære med ansikt ut på sjal..
Nr-3-i-Magen Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Du kan bære med ansiktet ut i vanlige bæresjal. Nå som ho er så stor så burde du gå for et vevd sjal og ikke elastisk. Jeg bærer snuppa masse i bæresjal (Storchenwiege), med ansiktet ut når ho er våken og innover når ho skal sove. Noen sier at man også kan se utover i mei tai, men jeg syns det høres litt rart ut, da vil jo beina stå ubehagelig rett ut og de vil få masse stoff foran ansiktet, men hva vet jeg, kanskje det funker... www.tettinntil.com er veldig bra :-)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 man kan bære "buddha" i sjal og ringslynge, men ville ikke ha bært forovervendt i mei tai. da anbefaler jeg heller en "high back carry". det er et ergonomisk riktig alternativ til forovervendt bæring, og da kan barnet se over skulderen din! Signerer begge over her, og anbefaler tettinntil på det varmeste!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå