tryllepike * lykkespirer* Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Finner ikke el....tester hver dag nå, men ingen stek. Hadde en SA forrige syklus, tar det da lenger tid før man får el??
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Selv har jeg ganske sen eggløsning, tett opp i mens. Og jeg har lest alt jeg kommer over. Ikke alle som har eggløsning, noen har bare noen ganger i året.Og etter en SA kan det ta litt tid før kroppen er tilbake igjen.(hadde selv en SA i Desember og syklusen tuller enda)Lykke til!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Takk for svar. Jeg har ganske lange sykluser, men har hatt mensmurring i magen siden SA så det er vanskelig å kjenne el. Testene viser i hvertfall ingen el så får stole på de. Håper syklusen din slutter å tulle da, slitsomt når man aldri vet.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja veldig slitsomt. Jeg har jo lenge trodd jeg hadde kontroll og har kjent på kroppen når jeg har eggløsning,men da jeg begynte å teste viste det seg jeg ikke hadde peiling. Men det er ikke bare bare å teste blir så opptatt og veldig fokusert, jeg gjør ihvertfall det. Håper å la være teste neste mnd. Nå bare venter jeg på at det ble klaff denne mnd, noe jeg har mistanke om at det ikke var;-(
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 Ja man blir litt stressa av testingen gitt. Jeg tester hver dag fra ca 10 dager etter første mens og til neste mens kommer. Har ikke hatt regelmessige sykluser på 3 år så litt vanskelig å kjenne på kroppen når man ikke vet når man skal kjenne! Har testa for pcos men har ikke det, har bare for mange folykkelposer og en litt treig kropp..hehe. Du får håpe det ble klaff da vet du! Hører det er mange som ikke tester pos før 7 uker og mer...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 ja det er sant! Lykke til så håper jeg det blir klaff for oss begge og at vi kan flytte oss over til 1. trimester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå