Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nå tør jeg endelig å juble over at jeg har sluttet å blø!!!!!!!!!! det var på tide etter å ha blødd siden 8 mai!!!!!!!!!!!!!! den siste uka har det vært mest brun/beige utflod, det har heller ikke vært friskt rødt blod hele tiden, de siste ukene har det vært brunt gammelt blod. Hadde 5 styrtblødninger fra 8 mai til 25 mai og den siste var det mye blod som kom, heldigvis kanjeg vil si i ettertid at det kom mye da for det reduserte sikkert lengden på blødningene med mange uker tror jeg. Jeg var nesten 8 uker da jeg begynte å blø (ble senere flyttet frem 1 uke så jg var egentlig 9) nå er jeg 17+3. Kommer nok fremdeles tril å bruke bind en stund fremover i tilfelle,men håper å kunne slippe det snart.
Krokodillemor Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer. Håper det varer for blødninger tærer på både tålmodigheten og nervene.
Athina' Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Så flott!!!!! Vet hvordan det føles å endelig få pustet litt!! :-) Krysser fingrene videre for deg! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå