Attekattenoa Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Vurderer Teutonia og Brio, men glad for å høre hva slags erfaringer dere andre har med barnehagevogner til barna deres....
Kristine :-) Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Merket er ikke så viktig, men pass på ryggen på vognen kan legges helt flatt og at den er lang nok så bena ikke henger utenfor når barnet blir 2-3 år. En fordel med Simo/Brio/Teutonia som har tette kalesjer og godt vinddekke. (Carena vognene er ofte åpne i kalesjen...) Jeg jobber i barnehage liker best Simo vognene. Pga god plass i bredden og lengden, god kalesje og godt vinddekke. Det er også god plass til pose.
lenej :o) Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 jobber oxo i barnehage, å sverger til simo. derfor eg kjøpte en simo sjøl til minien da
Torpekjærringa Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 jeg har emmajunga duo kombi vogn ;o) den har vært & er super ! min 2 åring har stor plass i den - sover i den hver dag...både sommer & vinter. Fin plass til voksi også ))
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 kjøpte brio sportsvogn her.Den er 1 meter lang nesten og 40 cm bred.så den er romslig som sovevogn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå