Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 noen som vet hva far har krav på?? jeg har foreldreansvaret alene.. vesla er ett år og vi har en kjempefin dialog i dag og ingen problemer men bare lurte litt på hvor han egentlig står... han bor i england men er nigeriansk statsborger.. han er litt lat med det å reise så jeg reiser til han 2 ganger i året og bor på hotell slik at de skal få treffes og så sender jeg kopi av nesten alle bilder og videoer.. bare kjekt å vite dersom det skulle bli bråk i fremtiden... (tenker på dersom jeg skulle få meg kjæreste... det blir nok ikke akseptert...)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har vokst opp med en far på andre siden av kloden (norsk statsborger da)... Måten det ble løst på her var at jeg og broren min dro til han en gang i året (ca 2 uker) på ferie, og så kom han hit til Norge 3 uker hver sommer og en gang i løpet av vinteren som regel... Når vi dro på ferie til han (som regel høstferien) var det han som betalte. Grunnen til at det ble løst på den måte hos oss var at det han selv som hadde valgt å flytte så langt avgårde, og mamma som var alene med oss 2 hadde på ingen måte økonomi til å sende oss verden rundt i hytt og pine.. Det er jo ingen god løsning at foreldre bor så langt fra hverandre, men etter forholda syns jeg ordningen fungerert ganske greit...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Dette lurer jeg også på! Skrev det innlegget om advokathjelp, og om noen flere har erfaringer på dette blir jeg veldig glad om dere deler den! Også et spørsmål til hovedinnlegger; hvilken type hår har barnet ditt? (Om h*n er miks da?)Jenta mi har nemlig afroamerikansk far med aner i vest afrika, og i en alder av nesten seks mnd har det allerede begynt å danne seg floker evt. små dreads, if u will;-) i bakhodet. Vet ikke helt hvordan jeg skal behandle det...
kajak&Daniel Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Du kan jo ta deg en tur innom forumet som er opprettet for oss med blandingsbarn.. :-) Der er det mange med barn med slik hår... Jeg skal se om jeg finner ene linken fra den siden der til deg......... der fant jeg den: http://www.mixedchicks.net/ Der er det bra hårprodukter til de med slik hår.. :-) Hvis du vil komme innom forumet vårt, er adressen www.freeforum101.com/kulturkollisjon Jeg har forresten også blandingsbarn.. :-) Han er halvt nigeriansk :-)
kajak&Daniel Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Er forresten også alene da, men jeg håper på at kjæresten min kommer tilbake til Norge om ikke altfor lenge. Men det tar så lang tid! Han har enda ikke sett lillegutt, og kommer ikke til å få se han på lenge heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå