Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 tenkte litt over det nå.. har liksom et fiktivt ansikt til hvert nick, men kan ta heelt feil.. kan ikke noen gi noen hint, hårfarge, høyde, briller osv:)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Hadde jeg giddi så hadde jeg nok blitt miss universe... Men jeg kan ikke helt se at jeg skal få satt av tid til sånt..
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 enig, så mye stres .. også er det en konkuranse, ville ikke vært så nice ovenfor de andre jentene.
Fisk med CV Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er like høy som mamma og har øynene til pappa. Magen min er full av strekkmerker, og puppene bærer tydelig preg av 6 mnd med amming. Håret mitt(som forøvrig er mørkt av farge) er altfor langt og tørt og burde vært klippet av for flere år siden. Briller bruker jeg ikke da jeg har tatt laseroperasjon (hallo? alenemødre får da dekt det av staten så hvem gidder bruke briller...)
Gjest marie-s Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Tja, nå vet jeg ikke med dere andre, men jeg pleier nå å se ut av vinduet:-P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 he he.. den var faktisk ganske så bra
yinyang Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Kommer an på det.... Akkurat nå ser eg veldig trøtt ut Ellers sier venner på Facebook at jeg ser likedan ut som for 15 år siden, min mor sier jeg er blitt litt rund, min far sier jeg ser bra ut, og mine unger sier jeg ser best ut! Tok en sånn look alike test, og ble mest lik Renee Zellweger... (hun Bridget Jones vet du...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå