Mamman til Emma og Lukas Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet hvor en kan få tak i det?
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Eg skal ha, men fant det ikke igjen på dataen. Fant i et blad fra "alt om håndarbeidet" - skal skjekke daten en gang i mårå ettermiddag når eg er litt mer våken. Da ser eg sikkert bedre... hehe.
Gjest mphs Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer Pia 81. Jeg ser du er gravid. Er dette ditt 4. barn?
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Kjempe snilt av deg,,,
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Under oppskirftslinker på www.freeforum101.com/syforum ligger det en del linker.. du kan jo se der.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Eg finner den ikke på dataen min - beklager at eg ikker har vore innom her igjen siden sist. Men eg har den oppskriften i et blad fra Alt om Håndarbeide - det er pakket bort for me skal flytte i huset vårt om 3 uker - så eg kan alltids komme tilbake til deg når eg får pakket frem bladet og fått liv i scanneren igjen... Om du ikke allerede har funnet et oppskrift du kan bruke - eg skal ikke sy min før rett før jul så eg har dessverre pakket slike ting vekk.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Takk mphs - ja dette blir fjerde barnet i rekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå