Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 møtte han ute på byn i går. han kom rett bort til meg da han såg meg. vi danset og kysset. han såg litt trist ut mens vi danset. og det virket som han ikke var helt sikker på at det vi gjorde var så lurt. han sa ha syns jeg var så nydelig, og at han ikke klarte holde seg unna meg. vi hadde drukket endel begge to. det endet med at vi reiste hjem sammen og hadde sex. vi snakket mye. han fortalte meg at han alltid ville være glad i meg, at jeg er den mest fantastiske jenten han noen gang har møtt. jeg sa jeg savnet han, og at jeg vil ha han tilbake. han mente vi måtte ta tiden til hjelp og ikke forhaste oss. noe jeg forstår. men det er så fryktelig. jeg er så glad i han, og vil så inderlig ha han her hos meg. savner å snakke med han, sitte i armkroken og ligge tett inntil han når jeg sover. :-(
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Forstår deg godt, men jeg tror ikke det er noen lur ide at han får ta for seg av "godsakene" når dere ikke er sammen. Litt for lettvindt liksom
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 ja, jeg vet det ikke var lurt. men klarte jo ikke la være. begynte grine gjorde jeg også. hater han klarer være "sterk" mens jeg sliter. var jeg som ikke ville mer, og nå får jeg svi. vi spiste middag sammen idag. han kysset meg da han gikk. har pratet på msn tidligere, og nå ringte han. jeg er blid og snakker om helt vanlige ting. vil ikke mase noe om hva han mener om oss. vet han er redd for å såre meg. tror jeg har mer å vinne på å være blid og glad enn å virke desperat og furtete. men lett er det ikke. har mest lyst til å klamre meg om halsen hans og tigge og be om å få han tilbake. hadde aldri trodd jeg skulle være slik. jeg har nok av tilbud fra andre menn, men ingen er som go gutten min :-(
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Du tjener på å være blid, glad og kostbar! Ikke glem å være litt kostbar!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Nei, han er ikke sammen med noen. kameraten hans mener vi er som skapt for hverandre og garantert kommer sammen igjen, men jeg vet ikke hva jeg skal tro... men det er alltid han som tar kontakt med meg. jeg maser ikke på han. han ringer meg hver dag. sender ikke så mange meldinger, men det har han heller aldri gjort. lurer på hvordan gutter klare å være så harde... kameraten hans sa jeg tok feil og at han langtfra hadde det noe bedre enn meg. men vet ikke. kanskje han bare er litt mer fornuftig enn meg og vil se hvordan ting går før vi evt prøver igjen?
proxi Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 vet ikke hva jeg skal si.. Jeg tror gutter egentlig har det like vondt som vi damer etter et samlivsbrudd, men dem viser det, og har et tøft ytre.. Vet ikke hvorfor det skal være sånn da, men men.. det at han tar kontakt med deg nesten hver dag, må jo si litt da.. Jeg tror også på hva han kameraten sier. Ta en kveld, inviter han hjem til deg, snakk med han og fortell akurat hva du vil Jeg håper det ordner seg. Det kan jo hende han vil vente litt for å se hvordan ting går, og hvordan dere fungerer uten hverandre. Hvordan savnet er osv.. Vet ikke helt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå