AneB Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Krangler aldri med mann/kjæreste/samboer Barn som alltid er blide og aldri sutrete og grinete Stort hus og minst to fine bil nesten helt uten lån Aldri behov for barnefri Bare sinnsykt god sex Aldri lite penger Alltid overskudd til alt man vil gjøre Syns i såfall dere er skikkelig heldige
~Fanta~ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hahaha...Jeg kan ikke svare ja på ett eneste ett av utsagnene dine jeg;o)) Så du trenger ikke synes jeg er heldig;o))
♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Så morsom du er .. ha ha ha.. Nei har det ikke sånn.. men er stort sett fornøyd uansett da..=)
Hufsla Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 nei, det ble flest nei her... Men på punkt nummer tre var det litt ja og. Vi har stort hus og to biler, men ikke spesielt fine biler og litt lån. Blir mer fra nyttår. Så jeg er kanskje litt heldig?
AneB Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Ja, da er du nok litt heldig, hufsla Igrunnen er vel de fleste av oss litt heldig, men vi glemmer kanskje litt å se det sånn i hverdagen..?
~Snublefot~ Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Krangler aldri med mann/kjæreste/samboer - nei, dessverre, men som regel bare litt småkjefting;p Barn som alltid er blide og aldri sutrete og grinete - Hun er oftest blid, men ikke alltid, nei. Har nok arvet trassen etter mor:p Stort hus og minst to fine bil nesten helt uten lån - Middels hus med en del lån, bra biler uten lån, men de er nesten 10 år gamle begge to... Aldri behov for barnefri - Jo, kunne godt hatt litt mer barnefri, men hun er jo bare 16 mndr, blir lettere(for mors samvittighet) å gi henne fra seg når hun prater litt mer. Bare sinnsykt god sex - Ikke bare, men stort sett er det godt, heldigvis;-) Aldri lite penger - Vi har heldigvis en svært ryddig økonomi, så vi er aldri blakke, men sjelden vi kan kjøpe alt vi har lyst på. Alltid overskudd til alt man vil gjøre - I wish;-) Men har det bra for det meste:-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 tja... krangler ihvertfall nesten aldri med mannen... diskuterer litt hvis det er uenigheter.. poden er stort sett blid.... og jeg har overskudd til alt jeg vil........der stoppa vel "godhetene" for min del:o) Jeg nyyyter det når svigermor henter poden, vi har lite hus (og lite lån)...to biler, men den ene er 72mod..hihi studerer, så penger har vi skjeldent det store overskuddet av.. men er jo dritgodt fornøyd da:o)
M by M Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Vi har aldri kranglet, men har noen små diskusjoner innimellom som som regel omhandler eksen min; far til dattra mi Dattra mi er stortsett blid og fornøyd, men hender hun blir skikkelig sinna og trassen ;-) Stort hus ja, og hater det. Tar så inni helvetes lang tid å gjøre husarbeid! Vi har to fine biler, men det er lån på de, Ikke så veeeldig mye igjen da. Hender jeg har behov for barnefri, men i det siste har jeg hatt mer enn jeg vil ha pga ferie og slikt med far, så ber aldri om barnevakt når hun er hjemme. Sikksykt god sex? Joda, jeg syns aldri det er dårlig. Har penger til det vi trenger, men ikke noe mer enn det. Skal vi noe ekstra må vi planlegge, Og det hender jeg er blakk også rett før lønn. Har ikke alltid overskudd til det jeg må gjøre. Pleier å ha overskudd til det jeg vil gjøre, men har som regel ikke tid på grunn av barn, jobb, husarbeid osv.... Heldig? Ja, men det er et heeeelt normalt a4 liv egentlig og det er jeg fornøyd med. Håper vi får kjøpt oss et mindre hus snart, for dette huset her er i ferd med å gjøre meg smågal.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå