Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk for kortet som kom i posten:-) Dette blir stas og vi gleder oss masse:-))
Reveenka Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Det gjør jeg også! Ta deg en tur med lille rosa opp til Romerike da, Attpåklatten - så kan vi ta en runde og titte etter noe å ha på oss, og ta en kaffekopp og en prat c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Ja kanskje jeg må det - for JEG HAR INGENTING Å HA PÅ MEG!!!!
Reveenka Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Mange fine butikker på Strømmen Storsenter og Lillestrøm City c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Men å ha med lille rosa og prøve klær du - in my dreams! Da må jeg dra uten barn og ha god tid - jeg hater nemlig prøverom......sukk........hvorfor det mon tro?
Reveenka Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Hehe, nei si det du.... c",) Men jeg er enig i at det ikke er spesielt praktisk å prøve klær med småttiser på slep - så revegullet skal nok i barnehagen den dagen jeg skal ut og sjåppe! Tirsdager, onsdager eller fredager!
♥Snulder Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Gleeeder oss vi og!!! Men, hallooooo damer!!!???!!! Ingen kjoleshopping på Romerike uten meg altså!!! Da blir jeg snurt!!!!!
Reveenka Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Du skal være med såklabert! c",) Når passer det for deg, da? Du så sikkert mine "fridager" over her - og neste uke passer det veldig bra både på tirsdag og onsdag... Skal forresten ved første og beste anledning sende skriftlig svar - man er da fra et møblert hjem...c",)
Reveenka Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Jeg kan jo begge dagene, da - men da blir det kaffe og prat, ikke prøving! Da kan vi kanskje like gjerne treffes her eller der? Veldig barnevennlig i hagen min, både for store og små - det hadde vært veldig hyggelig! Hva sier dere? Har forresten vært på rekognosering på Strømmen Storsenter i dag, og fant ikkeno.... Men kanskje Lillestrøm eller Jessheim? Åssen går det med bunad først, og så kanskje skifte senere? Hmmmm..... Hvis jeg går ned 6 kilo, så har jeg en finkjole fra mine glansdager hengende i skapet................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2007 Jeg fant kjole igår!!!! På Noa Noa - sommerlig og behagelig å ha på......så nå mangler jeg bare sko.......var i 5 skobutikker igår og fant ikke sånne jeg har lyst på....jakten fortsetter.....:-) Bunad først og kjole etterpå er jo kjempekoselig da! Jeg kommer ikke inn i bunadskjorta mi, så det utgår for min del. Og nå har min mor bestilt sydame som skal sy om bunaden min så fjortisberta kan bruke den til konfirmasjonen sin neste vår!
♥Snulder Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Vakre personer kan ha på seg striesekker vet dere ;=) Men husk at det skal stå til stillongs og paraply!!! (Vi ser for oss alt i "verste fall"...)
Karomamma Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Ehhhhh... må vi PYNTE OSS? Æsj, det har jeg ikke tenkt på altså... Ja ja, jeg pleier "alltid" å ha bunad og eventuelt skifte senere. Snulder: tror det har ordnet seg med barnevakt
♥Snulder Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Karomamma :=) Min kjære har booket oss inn på hotell i nærheten av Gardermoen.... jeg synes det er et pes å dra så lang på natta, men han insisterer! Litt deilig å slippe ungemas dagen derpå også ;=) Men.... da kan vi jo orden noe for dere der også i og med at vi skal den veien?!? Hvis dere kommer med bil, så kan dere dra rett til hotellet på lørdagen og sette bilen der... så sender vi vår unge smukke 18 åring til å hente dere. Da slipper dere å ha med bil (evnt. annen transport) opp til Odalen.
Reveenka Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Hrmmm..kremt...tror du han smukkasen har plass til meg også...? Så tjener han såklart noen kroner på kjøringa, hvis han har tid og plass, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå