Gå til innhold

Gruer meg til legetimen i morgen...=(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit pga kulen i lysken og illebefinnende som jeg har hatt..

Tror dere jeg må ha gu?? Håper ikke det siden kulen kun sitter i lysken..

 

Liker ikke sånne undersøkelse... =(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kulen i lysken er helt sikkert en lymfekjertel. Er du tynn? Jeg hadde en sånn engang og fikk beskjed om at det er noe alle har i perioder. Men siden jeg var så tynn så kjente jeg den.

Skrevet

masse lykke til :o)

 

klem

Skrevet

Njaa.. Jeg er vel ganske tynn.. Men den har vært der i 3 mnd nå snart og er stor..=)

 

Bare jeg slipper gu er jeg fornøyd.. he he... =)

Skrevet

krysser fingrene rødhette... lykke til i morgen

Skrevet

Takk for det..=) Bare litt lite glad for og sprike med bena til min knapt 30 år gamle lege.. he he....;oo

Skrevet

Sender en lykke-til-hilsen jeg:-)

Skrevet

hehe.. skjønner.. men synes ikke det er noe bedre med en 50 års mann.. som jeg har..

Skrevet

Veldig sant.. ha ha ha.. Ikke noe gøy og slenge legga fra hverandre uansett hvordan du vrir og vender på det....=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...