♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Skal dit pga kulen i lysken og illebefinnende som jeg har hatt.. Tror dere jeg må ha gu?? Håper ikke det siden kulen kun sitter i lysken.. Liker ikke sånne undersøkelse... =(
NoDoubt Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Kulen i lysken er helt sikkert en lymfekjertel. Er du tynn? Jeg hadde en sånn engang og fikk beskjed om at det er noe alle har i perioder. Men siden jeg var så tynn så kjente jeg den.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Njaa.. Jeg er vel ganske tynn.. Men den har vært der i 3 mnd nå snart og er stor..=) Bare jeg slipper gu er jeg fornøyd.. he he... =)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Takk for det..=) Bare litt lite glad for og sprike med bena til min knapt 30 år gamle lege.. he he....;oo
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 hehe.. skjønner.. men synes ikke det er noe bedre med en 50 års mann.. som jeg har..
♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2007 Veldig sant.. ha ha ha.. Ikke noe gøy og slenge legga fra hverandre uansett hvordan du vrir og vender på det....=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå