:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 jeg laget den i går :-) men i dag var det "vann" i bunnen av fatet. hvorfor det? er det kremen som smelter? kan jeg lage bunnen i dag og resten i morgen om jeg skal få gjester? syns det blir litt mye og lage alt mens gjestene er der. hvordan bær syns du er best på?
Skravlemamman Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 veit ikke hva det er en gang jeg...................
"Frostpinnen" Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 jepp, marengs bunn kan du lage dagen før men la den stå i romtempratur til i morgen. Er nok kremen som har skilt ut litt væske vil jeg tro ja.. Du kan jo gjøre ferdig kaken i morgen før du får gjester det går helt fint. Det er veldig godt med litt forskjelligebær spørr u meg . Blåbær,bringebær,jordbær og rips bruker jeg. En annen ting som er godt på marengskake er sviskekrem..
miss jones Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 det går helt fint å lage marengsbunnen dager før, men den bør ikke pyntes med krem og bør før du skal servere den. Jeg pleier å blande bær og frukt. Spes. jordbær, bringebær, kiwi, druer, melon. mm...pavlova er supergodt! Og perfekt på varme sommerdager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå