Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Skulle jo tro hele himmelen hadde åpnet seg! Synes kjempesynd på dere som har og har hatt ferie i det siste, det er ikke stas å bruke den opp på dette været. Man blir jo nesten mannevond når man har slikt ferievær lenge nok. Da gjelder det å finne på hyggelige inneting, eller ha en stor markise å gjemme seg under. Kan jo være koselig det også:-) Vi har hatt koselig besøk av tonetroll m familie idag, og vi satt jo ute under markisen. De to små hvinte av lykke i regnet og brydde seg ikke stort om at de ble bløte, der de løp barbeint rundt og lekte:-) Vi store jentene endte på solstudio, og det varmet litt bedre enn å sitte ute på terrassen, mens gutta trillet tur i regnet med de små slitne:-) Takk for en hyggelig dag trollet:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk for i dag, ja! Det er vel å overdrive å si at gutta trillet tur, men... Soling, is og jordbær på en særdeles regnfull dag... Det er jammen ikke værst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå