Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 jeg har ikke noe sosialt liv... hehehe når detman ser på som sosialt er å skravle i tlf en time på kvelden og tar seg i å pludre...er det litt for lenge siden man så andre våkne mennesker...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Hihi Det mest sosiale jeg deltar i om dagen er å sitte her! Hehe... Et slit å gå på skole med små barn om sommeren gitt :S Men jeg enda tilgode å pludre for meg selv! Hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 hehe.. jeg har kommet så langt at jeg ikke orker og ta tlf lenger. holder lenge og snakke med folk her... hehe
Singelmamma og banden Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Vel menga, du er velkommen til å ringe til meg ;-) For mitt sosiale liv og ditt ligner hverandres, jeg snakker på tlf hver dag med min single alenemorvenninne, og telenor elsker oss garantert :-) He he, vi ringer gratis til hverandre nå da. Men jeg skulle gjerne hatt flere andre på tlf-lista også ;-) Og ellers så er jeg sosial her inne, og på sms (har sms-mania så blir ikke så dyrt det heller..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå