Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke noe sosialt liv...

hehehe

når detman ser på som sosialt er å skravle i tlf en time på kvelden og tar seg i å pludre...er det litt for lenge siden man så andre våkne mennesker... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi :)

 

Det mest sosiale jeg deltar i om dagen er å sitte her! Hehe...

Et slit å gå på skole med små barn om sommeren gitt :S

 

Men jeg enda tilgode å pludre for meg selv! Hihi :)

Skrevet

hehe.. jeg har kommet så langt at jeg ikke orker og ta tlf lenger. holder lenge og snakke med folk her... hehe

 

 

Skrevet

Vel menga, du er velkommen til å ringe til meg ;-) For mitt sosiale liv og ditt ligner hverandres, jeg snakker på tlf hver dag med min single alenemorvenninne, og telenor elsker oss garantert :-) He he, vi ringer gratis til hverandre nå da. Men jeg skulle gjerne hatt flere andre på tlf-lista også ;-)

 

Og ellers så er jeg sosial her inne, og på sms (har sms-mania så blir ikke så dyrt det heller..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...