Gå til innhold

Ang klesvask

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er to voksne og ett barn.. Åssen i huleste klarer dere å bruke så mye klær at dere må vaske 2-3 maskiner HVER dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig barnet er en 14 år gammel jente, eller moren er en 14 år gammel jente:)

Med 14 åring i hus

Gjest otilie79;)
Skrevet

Godt spørsmål, her i huset er vi to voksne og to barn, 4 barn annenhver helg og i feriene, og her går det som regel en maskin pr dag. Og jentene har en tendens til å skifte klær _litt_ vel ofte:o)

Skrevet

Jeg aner i alle fall ikke. Her bør det ikke vaskes sjeldnere enn hver 2. dag, da hoper det seg veldig opp, men har aldri klart å vaske 2-3 pr dag... Men kaskje de har et strengere sorteringssystem enn meg? Her vaskes det kun 60grader lyst, 40grader mørkt og en ullvask i ny og ne... Evt så er det kanskje dem som skifter alle håndklær hver dag, og sengetøy hver 3. dag - finnes jo noen av dem også iflg rundspørringer her inne.. SÅ renslig har ikke jeg mulighet til å være her hvor begge jobber 100% + og med ei snulle på 2 som vi gjerne vil bruke våkentiden (hennes) på... Og ha litt overskudd...

Skrevet

Liten vaskemaskin....hehe...

Her vasker jeg 4-5 ganger i uka og vi er 3. Unntak hvis hun har tisset sengetøy ut.

Skrevet

Går endel maskiner her pr uke.. Bare judodraktene til mannen går det mange maskine i.. 1 maskin er lik 1 judodrakt.. Da har du 2-3 maskiner i uken bare der.. + sengetøy, tepper, gardiner og klær..

Vi er 2 voksne og mini på 20 mnd..

Skrevet

Nå er vi riktig nok 2 voksen og 2 barn, men føler eg står på hodet inn i den vaskemaskinen heile dagen. Med to unger som elsker å være ute i all slaga vær, blir det fort ein del skift. Og så sorterer eg kanskje litt strengt... Kvitt, lyst/ div., rosa/rødt (to jenter), mørkt, jeans, håndklær, sengklær, truser. Koker håndklær, jeans på 40, truser på 65, og resten på 60. Pluss ullvask da...

Leste at om ein vaska truser med andre klær, kunne bakteriene fordele seg ut i alle klærne i stedet for å bli vasket bort. (Vask under 65 grader.) Kvalmt!!

Håndklær, sengklær og jeans går i trommelen. Unngår å tromle resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...