Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 hei.. er det noen som har noen erfarienger fra dette?? hvor bestiller dere event takkekort?? håper noe kan hjelpe meg..
Gjest mammatilenprins Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 det spørs jo...hvis du bruker et bilde som er tatt hos fotograf så er vel det vanligste å bestille takkekortene hos de. Hvis du bruker et bilde du har tatt selv så kan du jo bare gå i en vanlig fotobutikk.
Arb.ledig husmor Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Vi lurer på om vi skal bare oppbestille masse bilder hos fotografen, og lage takkekortene selv...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Vi får 40 stk takkekort inkludert i prisen hos fotografen som tar bryllupsbildene våre - hvis vi skal ha flere betaler vi for takkekort nr 41 og oppover, blir jo ikke så mange takkekort å betale for da - har et lite bryllup vi... =)
sussa4 Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Vi kommer nok til å bestille hos fotografen (som er kusinen til min mann) vet ikke helt hvor mye vi kommer til å betale , men det blir sikkert ikke mye. Vi betaler 900 for bildene og 200 for albumet m bilder.Da blir nok takkekortene også billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå