Stary Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Det presser litt nede i magen. Er ømt. Føles nesten litt ut som jeg har en pitteliten ball nede i magen. I tillegg har jeg en sterk følelse av å være gravid. Noen som skjenner til dette?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har hatt den ømme følelsen som du beskriver de gangene jeg har vært gravid, men mener jeg ikke fikk det så tidlig som før mens.Når skal du ha mens da? Annet som tyder på at du er gravid?
Ninjus Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kjenner igjen følelsen av å tro at du er gravid. Har to flotte barn og jeg har "vist" at jeg har vert gravid før Ikm. Nr en var heller ikke planlagt, men den sterke følelsen var der. Jeg har Ikm på tirsdag og har kjent lite av den følelsen denne gangen, men leter febrilsk etter andre symptomer. Håper at følelsen din er riktig.
Stary Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Guri !! Ja. Jeg var jo gravid sist jeg følte dette. Går greit for meg. Men jeg tror kjæresten min kommer til å ta det verre, jeg vet han vil ønske abort:( Vanskelig greie det her . Vert uforsiktig ja. Jeg skal ta en test i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå