nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 prøvde du de marinerte jordbærene? var de gode? klem
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ja! de var nyyyydelige!!!! gubben og jeg likte dem veldig godt,så vi skal lage slik til de voksne og ha vanlige til barna.Bare sånn at de ikke blir skuffet Tusen takk for tipset ditt:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 så bra ) tror jeg må lage meg de i morgen.... he he
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Hva? Marinerte jordbær?? Hvor er den oppskriften henne - høres jo utrolig godt ut!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 selvfølgelig ) Balsamicomarinerte jordbær med mascarponekrem Rens bærene og legg dem i en bolle. Vend inn sukker og balsamicoeddik og mariner i ca 2 timer. Del vaniljestangen på langs, skrap ut frøene og rør inn i mascarpone og smak til med sukker (evt. litt sitron eller lime). Legg en stor klatt mascarpone på hver tallerken og legg over marinert jordbær. Dryss over litt hakket mynte eller basilikum. Tips: Legg vaniljestangen i et glass med sukker, vaniljestangen vil gi en god smak til sukkeret. Har du jordbær og marinade til overs, mos det og frys ned i ca 2 1/2 time så har du en frisk frappè (en mellomting mellom smoothie og sorbet). Ingredienser 1 kurv jordbær 5 ss sukker, etter smak og hvor søte bærene er 10 ss balsamicoeddik 1 stk vaniljestang 400 g mascarpone (italiensk kremost) 4 bl frisk, hakket mynte eller basilikum en ekte jamie oppskrift )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Åh milde himmel - det høres jo fantastisk ut!! MÅ lagre denne til senere ) Tusen takk!!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 dere måååååå prøve dette jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå