Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna på gubben nå. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 . *hyyyyl*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde planglagt en liten utflukt i dag, siden fredagen. Lilletuppa skulle få dra å bade i utebadebasseng ikke langt herfra på en campingplass. Nr 1 : vi venta lenge på at han skulle stå opp, og etter at han var stått opp skulle han gjøre en masse ting. I siste liten kommer han med, er det ok om jeg ikke blir med ? har så lyst til å se tour de france. Faen, jeg ble skuffa og sint. Vi dro alene. Kom hjem her istad. Da var han blid og fornøyd og alt skulle liksom være greit. Det var det ikke for meg. Det skjønte han ikke og bla bla og begynte å krangle. Hadde gleda meg til denne turen ilag,siden vi skjelden gjør noe sammen.

Skrevet

fy faen....da hadde jeg og blitt sur ja...

men er jo klart...det erselvfølgelig viktigere å se tour de france enn å være med familien..............mannfolk!!

Skrevet

Du får stikke kjepper i hjula for ham neste gang han planlegger noe... ;) Skjønner du blir sur ja....

Skrevet

Ja, klart det. Det går jo på tv nå hver dag. Kan ikke misse en dag da. Da er det game over. Jævla thor hushovd ! *knis*

Skrevet

ja, og det værste av alt, fikk jeg også høre at det hadde nå vært så mye mas denne uka. Jeg har hadd fri fra jobb heeeeele denne uken, og masse GODT vær her i nord så jeg ville ikke sitte inne, men heller finne på noe sammen med jenta på 5, siden det ikke blir så mye av det i den vanlige hverdagen. Siden mandag har vi vært på "Stranda" eller i fjæra (hehe) to ganger, og vært på havet og fiska 2 kvelder. Så har vi kjært ca 40 min herfra hvor vi bor, og til bestefaren hennes og var på besøk en dag der, og dro hjem på kvelden.

Trodde da virkelig ikke at dette var så mye mas for han. Vi har hatt en kjempefin uke. Men idag kom det jo fram at det ble for mye for han. Huff..

Skal helst sitte inne og spille på datan vettu. Jævla poker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...