Gå til innhold

Smerte ,sex etter keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd alt av glidemidler og annet og det er fortsatt like vondt å ha sex. Føles ut som jeg rivner og får en rift. Nå orker jeg snart ikke å prøve å ha mer sex. Hadde keisersnitt så alt bør se kanskje greit ut der nede.. ingen klipp og lim for min del

Høres det kjent ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det smerter under sex en stund etter keisersnitt. Ble mindre og mindre vondt. Og ble helt borte etter at vi hadde hatt sex 6 ganger tror jeg. Husk at bekkenbunnen og alt har fått gjennomgå selv om det ble keisersnitt. Bare prøv å slapp av og ikke spenn deg under sexen så blir det nok bedre etterhvert. Ta tida til hjelp.

Klem

Skrevet

Ja, får håpe det :) hos meg virker det som jeg er alt for trang. Men som du sier, det kan være pga bekkenet. Har aldri hatt det slik før..

Hvor lang tok det med deg før det ble bedre? Det svir når jeg tisser om vi har prøvd litt sex.

Nå er det fire måneder siden fødselen og vi har vel ikke prøvd mer en fem ganger tror jeg for jeg orker ikke siden det er så vondt.

Skrevet

Jeg hadde også store smerter når jeg hadde sex etter fødselen. Føltes ut som du beskriver, som om det var for trangt og skulle revne. Sinnsykt vondt. Blei egentlig veldig overraska, hadde ikke forventa problemer etter ks.

Etter å ha lest noen innlegg her på dib ang hvor viktig det er å gjøre knipeøvelser etter fødsel, både vaginal og ks, gjorde jeg knipeøvelser til den store gullmedaljen. Etter et par mnd med gradvis fremgang ble alt veldig bra. Faktisk enda bedre enn før jeg ble gravid!

Skrevet

hmmmmm jeg har aldri hatt vondt etter ks når jeg har sex. sexlysten øker faktisk hos meg...

Skrevet

Prøv sex som ikke inneholder samleie endel ganger, så kanskje systemet "restarter", om du forstår hva jeg mener :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...