Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Samboer er av den typen som ikke gjør noe om jeg ikke spør eller ber han om det. Det skjer ikke alltid da heller, da han ikke alltid ser meningen med å gjøre det jeg ber om.... Men så har jeg en pappa som gjør ting av eget initiativ. Som ikke trenger mas fra mamma for å gjøre noe. Jeg mener sånn småting som å kjøpe brød og melk når han ser at det trengs, gå ut med søpla, rydde ut av oppvaskmaskinen, sette på vaskemaskinen, hente posten etc... Pappa har også mange ærender om han har fri, mens samboer er litt for avhengig av sengen sin. Han kan sitte inne en hel dag om han har fri. Han har liksom ingenting å gjøre. Han er snart 30 år og jeg synes at han burde "ha noe å gjøre", ha ærender, gjøre ting på eget initiativ etc... Er det noen som skjønner hva jeg mener? Er det rart/galt å sammenligne samboer med pappa? Takk for at du tok deg tid til å lese!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hadde vært fint om noen la denne ut på skravle. Jeg synes det er litt flaut og er derfor anonym :-(
Hiv o'hoi Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 syntes ikke det er rart at du sammenligner, men det er jo kanskje litt feil.. alle jenter som "ser litt opp" til pappa'n sin vil vel gjøre dette? vet vet i hvertfall at jeg gjør det selv.. men husk at de er to forskjellige personer
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja, det er vel vanlig, men føler også at det er feil. Er slitsomt for meg, fordi samboeren min er langt ifra slik pappa er (slik jeg helst vil han skal være.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå