Memphis78 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Var på kiosken i stad og møtte tilfeldigvis på ei jeg gikk i klasse med når jeg studerte, som samboeren min hadde en one night stand med noen mnd før jeg traff han og ble forelsket i han..... Kjente jo til han før det også igjennom jobben, men det sa liksom ikke pang før det hadde gått en stund. Affæren med henne skjedde når vi var på et kurs, har felles yrke alle tre :-) Så det er ingen som har gjort noe galt, men det er rart med det alikevel... I allefall når du står der i en utvasket joggedress, uten noe som helst slags sminke og lettere oppblåst :-/ Har ikke sett henne på omtrent to år, så jeg vet ikke om hun vet at jeg vet.... Plager meg ikke så mye, men jeg kjenner jeg tenker litt på det og blir sjalu :-( Men men, fikk luftet meg litt nå da....
Krokodillemor Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg skjønner deg godt. Selv om dette skjedde før dere ble sammen så er det jo din samboer hun hadde sex med. Jeg var lenge sjalu på eksen til mannen min selv om jeg visste at forholdet deres var over lenge før jeg kom inn i bildet. Heldigvis blir sånt bedre med tiden.
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Ja sånt kan bli litt ubekvemt av og til:o) Trøst deg med at det er du som har ham nå og at det er deg han har valgt å få barn med!
Memphis78 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Det er sant, men det er jo liksom ikke det som er problemet heller, og ettersom han forklarte meg, så var de rimelig fulle begge to og sexen var ikke direkte bra ;-)) Men man føler seg ubekvem, spesielt når det er 1 mnd til man skal føde, og antrekket er utvasket joggedress, og hele look'n min bærer preg av likegyldig høygravid som har tilbragt søndagen på sofaen-he he :-)) Tror aldri det blir noen vanesak, og heldigvis går det langt mellom hver gang det dukker opp noen tidligere "episoder"! Han har et langt forhold på 10 år før meg, og det tok tid å venne seg til den tanken, men det går jo det også, har jo en fortid jeg også, og jeg har levd litt mer utagerende og vilt enn han. ;-)
*Vetlis* Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Ååååå det er det værste som er! Det samme skjedde med meg for en stund siden å! Problemet mitt er at hu kunne ikke se at jeg var gravid! Var bare 10 uker :-( Vi skulle ut å fiske! Jeg var renskuret i ansikte og gikk i noen stygge slengers klær .-( Føler så med deg!!!
Memphis78 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Da er det enda verre, jeg hadde jo tross alt en god grunn til å se shabby ut,er jo fankern meg høygravid, men gud, så mye bedre det hadde vært hvis jeg var nydusjet,sminket og fresh!! Men det så typisk, når passer som minst, så er det utrolig hvem man møter på, på en uskyldig tur til kiosken for å kjøpe brød ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå